Noen som har denne vogna?

x1xTheaBella

Glad i forumet

Tenkte å kjøpe ei som reisetrille til vi skal på ferie,så lurte på noe:
Kan ryggen legges helt ned?
Er den god å trille?  Å kan kalesjen trekkes lenger fram med tanke på sola?

Ryggen kan legges helt ned, men kalesjen kan ikke trekkes lenger frem.. Syns ikke den er spesielt god å trille også knirker den noe aldeles forferdelig [8D]

ORIGINAL: Rebbie

ORIGINAL: Thea27

Tenkte å kjøpe ei som reisetrille til vi skal på ferie,så lurte på noe:
Kan ryggen legges helt ned?
Er den god å trille?  Å kan kalesjen trekkes lenger fram med tanke på sola?

Ja, ryggen kan legges helt ned..
Jeg synes den er helt ok å trille. Sambo liker den ikke, han driver å trakker på den... Den er høy, så tror ikke den er noe særlig om man er lav?
Nei, kalesjen kan ikke trekkes lenger frem.

Hehe,jeg med mine 165 skal kanskje ikke satse på den da:) Men tusen takk for svar[:D]

ORIGINAL: Ellenmamma

Ryggen kan legges helt ned, men kalesjen kan ikke trekkes lenger frem.. Syns ikke den er spesielt god å trille også knirker den noe aldeles forferdelig [8D]

Bare det er grunn til å ikke kjøpe den[:D]

Er et par barn i barnehagen som har denne vogna som sovevogn, og etter min mening er den noe dritt...

Tung å trille, kalesjen kan IKKE trekkes lenger frem, litt ustødig, dårlig plass, etc...

Jeg liker den ikke..!

Største søppelet jeg har hatt i hus når det gjelder barneutstyr... Knirker MYE, jeg synes den er vanskelig å manøvrere, pluss at jeg er veldig liten og vogna ganske hør ved håndtaket. Den passer ikke for små babyer, for ryggen blir ikke paddeflat. Prøvde størstemann når han var 6 uker, og det gikk ikke veldig bra[8D] Den koster ikke mye, så for småturer er den sikkert grei nok. Vi tok heller med emmaljunga edge vogna til syden, i stedet for den der. Vi trilla mye der, og den carena vogna nekta sambo å ta i[:-]

Back
Topp