noen som har denne vogna?

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=28928&template=product_info&open=931
har nettop bestilt den og håper den er bra, hehe

Jeg har den ikke, søsteren min har ikke den, men hun har TFK søskenvogn, ser omtrent helt lik ut, så forskjellen kan da ikke være sååå stor:p

Jeg har den ikke, men oth er jo kjent for å være veeeldig bra da, har jeg hørt.. [8|][:)]
Tror du har kjøpt en flott vogn! Fin var den iallefall![:)]

Ei venninne som fikk tvillinger nå har kjøpt den av ei annen venninne som har brukt den som søskenvogn. Begge er superfornøyde med den!! tenkte jeg skulle se på den jeg også[:)]

ORIGINAL: rampens mamma

Jeg har den ikke, søsteren min har ikke den, men hun har TFK søskenvogn, ser omtrent helt lik ut, så forskjellen kan da ikke være sååå stor:p

og hun er fornøyd ? :/

ORIGINAL: Spadame

Jeg har den ikke, men oth er jo kjent for å være veeeldig bra da, har jeg hørt.. [8|][:)]
Tror du har kjøpt en flott vogn! Fin var den iallefall![:)]

Håper den er bra.. var den dyreste de hadde der og.. med en sånn liggedel betalte vi jo 11000 :/

ORIGINAL: tullemor79

Ei venninne som fikk tvillinger nå har kjøpt den av ei annen venninne som har brukt den som søskenvogn. Begge er superfornøyde med den!! tenkte jeg skulle se på den jeg også[:)]

ah så bra.. da virker det som jeg har kjøpt no som er bra da =)

Back
Topp