Noen som har denne telefonen

mamma :)

Glad i forumet
X10 Mini Black
Har lyst te og kjøpe den. Står den e årets telefon på telebutikken der jeg så den i går hehe

jeg har den...synst den var veldig uvant i begynnelsen,men nå går det greit[:D] Synst det er en bra telefon jeg hvertfall[:D]

jeg har pro utgaven(den med tastatur) og jeg elsker den tlf. Litt lien skjerm om man surfer mye på nettet(men jeg bruker dataen til det så det er intet problem for meg).

ORIGINAL: KineL

jeg har pro utgaven(den med tastatur) og jeg elsker den tlf. Litt lien skjerm om man surfer mye på nettet(men jeg bruker dataen til det så det er intet problem for meg).

Sign!
Kjempe tlf! [:)][:)]

ORIGINAL: lykke82.

DEN ER SUPER BRA...

jeg fant ut jeg skulle kjøpe en telefon uten aboonemang hehe så jeg bestilte meg telefon fra cdon.com en htc wildfire :P
så no har jeg kjøpt meg telelefon til meg selv fra meg:P i bursdagsgave:P

du kommer ikke til å angre. Litt uvant i begynnelsen... du kan koble den opp mot trådløst nettverk hvis du har det hjemme. Så kan du surfe gratis å være på BV osv... ;)

ORIGINAL: lykke82.

du kommer ikke til å angre. Litt uvant i begynnelsen... du kan koble den opp mot trådløst nettverk hvis du har det hjemme. Så kan du surfe gratis å være på BV osv... ;)

med den htc telefonen ?
jippi hehe :P

ORIGINAL: sandra 22

jeg har den...synst den var veldig uvant i begynnelsen,men nå går det greit[:D] Synst det er en bra telefon jeg hvertfall[:D]

bare jeg har den hvite.. kjempefornøyd..elsker at den er så liten[:)][:)]

Back
Topp