Noen som har denne lampen?

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen som har denne lampen fra IKEA?
Lurer så veldig på hvordan den ser ut i virkeligheten.
Noen som har et bilde å dele?

tror noen har den på et barnerom. Prøv å bla deg igjennom tråden med bilder fra barnerommene. [:)]

ORIGINAL: |Teposen|

mon tro om dette bildet er fra noen her inne, har en inspirasjonmappe på¨pc'n, så aner ikke... men her..[:D]

Ser ut som om det kan være den der, ja :)
Takk!

ORIGINAL: |Teposen|

mon tro om dette bildet er fra noen her inne, har en inspirasjonmappe på¨pc'n, så aner ikke... men her..[:D]

Hehehe,så gøy at du har mitt bilde i en inspirasjonsmappe[8D][:D]

Men ja,den er fra ikea, VELDIG fornøyd med den[:D]

Men som nevnt over, ja den er liten, hadde syntes den var for lita til og ha over spisebord f.eks, men på ett soverom,eller her i gangen som er liten,syntes jeg den gjør seg veldig[:)]

Jeg har den på det nyoppussa soverommet vårt!Syns den passer best i en gang eller et soverom,blir litt for liten i stua syns nå jeg!Kan se om jeg får tatt bilde senere i dag!

Har den på soverommet til snuppa! Passer veldig fint på et barnerom synes jeg[:)]

ORIGINAL: Mammen t Mari

Har samme lampa på snuppa sitt rom, pyntet med sommerfugler. Skikkelig søt ble den.

Lampa er veldig liten, og litt simpel på en måte ... ville aldri hatt den i stua for å si det slik. Passer fint på et soverom.

signerer helt faktisk[:D]

ORIGINAL: *snuppis*

Jeg har den på rommet til lillesnupp!
Ligger bilder på bloggen [:)]

Så fin blogg du har:)
Så lampen på IKEA i dag, og ser poenget i at den passer bedre på et soverom/gang,
enn i en stue [;)]

ORIGINAL: *Gullungene*

ORIGINAL: *snuppis*

Jeg har den på rommet til lillesnupp!
Ligger bilder på bloggen [:)]

Så fin blogg du har:)
Så lampen på IKEA i dag, og ser poenget i at den passer bedre på et soverom/gang,
enn i en stue [;)]

Takk for det [:D]

Ja, den er kanskje litt liten til en stue! Men det finnes jo et hav av lekre lysekroner der ute, som passer bedre til det[;)]

Back
Topp