noen som har denne gratis luen?

Bruker123kar

Forumet er livet

fra liberoklubben..
bestilte den i dag før vesla blei sletta som medlem(varer bare til de er 2 år)

er den noe tess?

ingen? hehe har eg valgt feil produkt eller[8D][8D] hadde bare 450p[:)]

Har den ikke men ville bare si at hvis du har meldt inn babyen din og så tror jeg poengene blir overført...[:)]

Hvordan får man poeng?

ORIGINAL: Nugatti

Hvordan får man poeng?
Oppsamling av poeng
Det er tre måter å samle poeng på:
  Du kan svare på spørreskjemaene i e-postene vi sender deg. Trykk på knappen ”Svar og få poeng” i e-postene fra oss. Hvert spørreskjema gir 50 poeng. Poeng fra spørreskjemaene i e-postene settes inn på poengkontoen din med det samme. Du får ikke lenger poeng for å svare etter at barnet ditt er fylt 1 ½ år.    Du kan tipse en venn 3 ganger. Vi gir deg 50 poeng for hvert tips. Du kan få 100 poeng ved å gå inn på Liberos 5 min Hudskole, som du finner på www.libero.no

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

ORIGINAL: Lasog

Har den ikke men ville bare si at hvis du har meldt inn babyen din og så tror jeg poengene blir overført...[:)]

de blir overført ...
sitter her med en haug med poeng jeg ikke vet hva jeg skal bruke på [8D]

Oppsamling av poeng

Medlemskapet opphører når barnet ditt fyller 2 år. Poengshopen stenger to måneder før for at vi skal kunne sende ut gaven mens du fortsatt er medlem. Vi slutter å registrere poeng etter 1 ½ år, slik at vi skal rekke å registrere de innsendte poengene før medlemskapet opphører. Poengene må brukes i Poengshopen senest to måneder før barnet fyller 2 år. Resterende poeng i Liberoklubben ved medlemskapets avslutning (når barnet fyller 2 år) vil bli slettet.

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

ORIGINAL: Lasog

de blir overført ...
sitter her med en haug med poeng jeg ikke vet hva jeg skal bruke på [8D]

Oppsamling av poeng

Medlemskapet opphører når barnet ditt fyller 2 år. Poengshopen stenger to måneder før for at vi skal kunne sende ut gaven mens du fortsatt er medlem. Vi slutter å registrere poeng etter 1 ½ år, slik at vi skal rekke å registrere de innsendte poengene før medlemskapet opphører. Poengene må brukes i Poengshopen senest to måneder før barnet fyller 2 år. Resterende poeng i Liberoklubben ved medlemskapets avslutning (når barnet fyller 2 år) vil bli slettet.

Snuppa mi har hvertfall mye mer poeng enn hun burde ha fått så langt.. [;)]

Back
Topp