Noen som har denne *BILDE*

cathkal

Gift med forumet
Vogna til brio?

Er den til ambefale, eller har dere andre som dere anbefaler?[;)]

Vogna må være lett grunnet muskelproblemer, å den MÅ ha svingbare hjul.

Hjelpe deg å dytte![:)] 

Har ikkje den sjl, men har prvd den i butikken, og må sei den virka utrulig lett å trille!

*dytt*

Jeg valgte TFK Joggster Twist nettopp fordi jeg hadde muskelproblemer og trengte en lett vogn, både å trille og løfte. Er storfornøyd[:D]

takk for gode råd..flere???

http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3

http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-go.html

Har ikke erfaring med den selv,men den virkler veldig fin

Jeg har kjøpt den... [:D]

Men har jo ikke begynt å bruke den enda... [:)] Men den er lett, virker lett og trille.. Lett å legge sammen og tar liten plass i bil.. [:D]

Jeg må ha en lett vogn pga leddproblemer, og vi valgte bugaboo cameleon. Eeeelsker den! Har bare prøvd brio i butikken, synes den virker litt mer ustødig og sjanglete. Men det trenger jo ikke å være riktig..
Fordelen med bugaboo er vendbart styre (det er ikke aktuelt for meg å snu sittedel/bag med unge oppi) og at man kan sette på vinterhjul som er større enn de svingbare. Det har vi enda ikke hatt behov for.

Vi har Emmaljunga City Cerox 360, nye modellen heter Nitro. Jeg elsker den vogna. Den er liten, lett og med vendbare forhjul, og jeg kommer meg like godt rundt som alle andre!
Jeg elsker vogner, så jeg skal ha ny med nestemann, men er helt sikker på at det blir en sånn vogn igjen, men i nitro- modellen, for den er enda lettere enn 360.

Jeg skal kjøpe ny vogn snart, og vurderte denne i starten.
Men etter å ha lest litt på netter og hørt erfaringer så skal jeg ha Brio Go i stedet..

Har vært og sett på de i butikken, og Go har myye bedre demping, og bedre sittedel ser det ut som. Og ifølge erfaringene jeg leste på nettet ristet Sing nesten som en paraplytrille hvis man trillet på brostein eller grus..
Men Go er jo en del dyrere da.. så hvis du skal bruke den som byvogn stort sett så er Sing sikkert bra[:)]
Den er jo veldig fin da[:D]

ORIGINAL: *ToSøteSmå*

Jeg skal kjøpe ny vogn snart, og vurderte denne i starten.
Men etter å ha lest litt på netter og hørt erfaringer så skal jeg ha Brio Go i stedet..

Har vært og sett på de i butikken, og Go har myye bedre demping, og bedre sittedel ser det ut som. Og ifølge erfaringene jeg leste på nettet ristet Sing nesten som en paraplytrille hvis man trillet på brostein eller grus..
Men Go er jo en del dyrere da.. så hvis du skal bruke den som byvogn stort sett så er Sing sikkert bra[:)]
Den er jo veldig fin da[:D]

Jeg har Brio Go og er kjempefornøyd! den er like lett å trille som en trehjuling, men er mye mer stabil pga fire hjul. Også er den superlett å legge sammen og løfte, veier nesten ingenting [;)] har prøvd den på alle underlag, til og med i snø, og den funker fint [:D] Men egner seg best på asfalt eller fine grusveier.. god plass til småen oppi, og mange lure detaljer, f.eks ekstra stor plass under vogna..

Back
Topp