noen som har campingvogn?

LadyMom

Gift med forumet
Jeg har såååå lyst på campingvogn!

Vi var mye på hytteturer o.l før vi fikk barn. Men den siste hytteturen vi hadde for 3 år siden endte med veggedyr med hjem. Etter dette tør jeg ikke ligge verken på hytte eller hotell.
Da jeg var liten hadde vi (bestefar og bestemor) hytte på sørlandet hvor vi var samlet alle ferier. Har så mange gode minner!

Jeg vil lage gode ferieminner for barna mine også. Så vil ha ei billig vogn i god stand som vi kan reise litt rundt i landet og finne våres favorittsteder. Gjerne på sørlandet hvor vi kan treffe foreldrene mine som reiser med båt. Eller til østlandet hvor svigermor bor.

Hvilke opplevelser har dere med campingvogn/bil og unger? :O)

Vi har campingvogn og elsker det! Mini er 3 år nå, første campingferien var han 6-9 uker. Siden har vi vært hver sommer i vogna, pluss vintercamping. Det er så lettvint å pakke ferdig hele ferien hjemme, bare bære klær rett ut i skapene, legge maten rett i kjøleskapet og så kjører vi. Mini er vant med senga si, og det har vel aldri vært problem å legge han der. Vi har nettopp tatt hjem vogna fra vintercamp, og han maser hver dag om vi kan sove i vogna. 

januar13 skrev:
Vi har campingvogn og elsker det! Mini er 3 år nå, første campingferien var han 6-9 uker. Siden har vi vært hver sommer i vogna, pluss vintercamping. Det er så lettvint å pakke ferdig hele ferien hjemme, bare bære klær rett ut i skapene, legge maten rett i kjøleskapet og så kjører vi. Mini er vant med senga si, og det har vel aldri vært problem å legge han der. Vi har nettopp tatt hjem vogna fra vintercamp, og han maser hver dag om vi kan sove i vogna. 

Ååå så gøy! Vi har en liten hund også som vi sliter maks med å få plassert bort hvis vi skal ut på noe, så det er også en av grunnene til at det hadde vært kjekt og praktisk med vogn :o)

Jeg ønsker meg!!  ikke er de så dyre heller syns jeg men det koster jo med vinterlagring og plass rundt omkring da..kan nok hende vi ender opp med en vogn en vakker dag

Mamman min har vogn, der ferierer vi hver sommer, har gjort det så lenge jeg kan huske. Første turen til Tuva var hun to uker, og vi storkoste oss med fint vær og rolige dager. Vi skal være der mye i sommer også, camping med unger er hærlig. Helt perfekt!

har ikke, men pappa har. Har selv vokst opp med campingferie hver sommer og har VELDIG lyst til at ungene skal få den gleden også - i år blir det telt på oss 4 i 2uker på vestlandet-sørlandet og opp igjen til sogn og fjordane :)

Vi har, men etter at vi flyttet og sluttet å vintercampe skal den selges. Ta kontakt! =)

Jeg er oppvokst med campingvogn og elsket det :) vi hadde 4 uker ferie på sommern hvor vi reiste land og strand. på vintern hadde vi vogna fast en plass vi sto i slalombakken.

Savner det noe helt forferdelig. Anbefales på det sterkeste :)

Vi hadde stor vogn og brukte fortelt om  sommern og vintern og det var så utrolig koselig :)

Varmekabler i gulvet og vi feiret til og med nyttår og stekte ribbe i ovnen :)

Vi har drevet å campet i 5 år nå. Og vi elllllsker det. Og det gjør ungene også. Vi hadde vogn de tre første årene, men har nå byttet ut vognen med bobil. Det er kjempe koselig for ungene, og vi reiser litt etter fint vær, og ungene koser seg max:):):) Vi kan bare hive oss i bilen og dra når vi måtte ønske net er kjempe sosialt, ungene finner seg alltid venner å leke med på campingplasser. Ifjor så fikk jenta seg ei venninne fra Finnland, ingen av de forsto språket til den andre, men de lekte kjempefint:) og de gleder seg til ny tur med en gang vi har parkert hjemme. Vi pleier å reise ilag med noen andre, og vi griller og koser oss. Og det er en veldig avslappende måte å reise på:)

Back
Topp