Noen som har byttet til sportsvogndel?

Vårbaby13

Forumet er livet
Nå når vi kom tilbake fra ferie er bagen utrolig trang, han er jo en stor gutt og vi har jo bare en city bag. Han er blitt ivrig etter å sitte mer å tar "sit ups" visst han må ligge mye Flere som har skiftet del? De vokser jo så altfor fort

Vi har ikke byttet ennå. Vi har simo duo, og han har god plass ennå. Han er heller ikke så interessert i det som skjer rundt oss, så så lenge han er fornøyd i bagen, så venter vi med sportsdelen :)

Vi bruker noen ganger bare sportsdelen, emmaljunga city cross. Ennå plass i baggen, så bruker den mest. Hun får noen ganger sitte litt enten jeg legger en dyne bak eller setter vognen opp et hakk. prøver å være forsiktig med at hun skal sitte for mye

jepp, vi byttet til sittedelen for ca 2 uker siden, den kan jo legges så og si helt ned da han sover uansett, og får sitte litt mere opp da han er våken :) han stor trives :)

>Bruker bagen fortsatt hjemme men den begynner å bli litt kort.. I sommer har vi brukt trille mest med softbag i. Softbagen er merkelig nok lengre enn bagen til Brio Happy vogna vår.. Har også brukt trillen mye uten bag og bare lagt ned ryggen. Trilla ligger alltid i bilen så sånn sett bruker jeg jo begge deler ganske mye da .. hehe..

Syns det er synd å gå bort fra bag også da jeg syns hun har mere lekeplass og at lekene holder seg best i en bag-. men ellers er jo sportsdel med liggestilling egentlig ikke noe problem å bruke tenker nå jeg ;)

Juhuuuuu!!! skrev:
>Bruker bagen fortsatt hjemme men den begynner å bli litt kort.. I sommer har vi brukt trille mest med softbag i. Softbagen er merkelig nok lengre enn bagen til Brio Happy vogna vår.. Har også brukt trillen mye uten bag og bare lagt ned ryggen. Trilla ligger alltid i bilen så sånn sett bruker jeg jo begge deler ganske mye da .. hehe..

Syns det er synd å gå bort fra bag også da jeg syns hun har mere lekeplass og at lekene holder seg best i en bag-. men ellers er jo sportsdel med liggestilling egentlig ikke noe problem å bruke tenker nå jeg ;)

Ja det er det jeg og tenker. På ferien har vi hatt en trille med ryggen ned. Syns det er litt trist å pakke den helt bort for neste mann, men det er jo en del av utviklingen. De er ikke små babyer for alltid nei.

Bruker citybagen enda. Vil ikke bytte enda. Hun trives godt i bagen, både sovende og våken. Synes ikke sportsdelen er like fin heller (angrer på fargevalg...), men ungen kan jo ikke ligge i bagen hele tiden bare for at mamma'n liker fargen på den bedre ;)

Vi har ikke byttet ennå, men det er nok ikke lenge til. Vi har en softbag, så den har ikke all verdens plass. Den er 80 cm lang, men det er vel helst bredden det står på. Med storebror byttet vi ved 5 mnd, for da nektet han å ligge i vognen mer. Lillebror synes det er helt greit, noe som i grunnen er rart for ellers hater han å ligge alene og ikke se ting. Han sitter veldig sjelden tilbakelent i vippestolen og bøyer seg alltid framover så han får sett alt (ikke rart helsesøster bemerket at han var så sterk i ryggen).

Vi byttet til sportsdelen denne uken, vi. Nå har hun sneiet borti kanten med både hode og føtter en stund, så da var det på tide. Lille frøkna forsvant jo nesten oppi der, så hun har i hvert fall god plass nå ;)

Vi bytta til sportsdelen i begynnelsen av sommer vi, men det var pga søskensete kun er til å ha på den, er først nå som hun sitter litt opp og vil se

Ikke bytta enda nei. Han har nok av plass og virker  fornøyd, så kanskje om et par måneder? ...emoticon

Back
Topp