Noen som har byttet til forovervendt bilsete?

Jeg hadde mine tvillinger bakovervendt til 3 og et halvt år, men da var det rett og slett ikke plass til beina mer:p hehe.. hvordan får dere det til?:p
 
Vi bruker fortsatt det første setet, men har et nytt ett som ligger å venter... det er også bakovervendt :)
 
2 meter mann som kjører så mister vi 1plass bak han samme om han er passasjer. Pluss ei som sitter i barnesete forovervendt så blir umulig å sette sete til Frida bakovervendt MEN lurer på om det er lov å sette hun bakovervendt i forsete når vi skrur av airbagen ? Noen som vet ?
Du kan jo sette minste i midten bakovervendt. Eller sette hun i forovervendt i midten, og minste bakovervendt bak passasjersete.
Og ja, det er lov å ha hun bakovervendt i fremsete. Men ville ikke anbefalt det.
Ville selv aldri satt knerten fremovervendt.


Sendt fra min Samsung
 
Ja, vært helt genialt her:)

Jeg prøvde det mot svangerskapsspying, men det funket ikke for meg. Håper det blir bedre med tassens evt. bilsyke (ser liksom ikke for meg at han ikke arver det når vi begge var så plaget).
 
men når vi snakker om seter, møtte ei utenlandsk dame je som hadde en gutt på ca 2 år i det første setet enda... :( det var i åpen barnehage på ett sted jeg ikke pleier å være, så je tok det opp med de som jobber der og håper de tar det videre....

Men det værste var at je fkk høre av noen andre senere hvem dette var, for je trodde rett og slett det var uvitenhet av utlendinger( ikke rasistisk ment, men mange andre land har ikke direkte kommet så langt som oss på sikkerhet i bil.)

men jammen fikk je høre at hu dama som hadde han med var aupair, og foreldrene var norske, faren kunstner og mora advokat..... da kjente je at je ble skikkelig vred, for de skal jammen vite bedre........
 
dere som har litt erfaring med bilsyke, når pleier dette å starte?? vesla her har aldri vist noen tegn på å være syk i bil, og verken jeg eller faren har vært bilsyke noen gang..... men aldri godt å vite om hun blir det likevel :(
 
Jeg prøvde det mot svangerskapsspying, men det funket ikke for meg. Håper det blir bedre med tassens evt. bilsyke (ser liksom ikke for meg at han ikke arver det når vi begge var så plaget).
Men ikke hørt om noen som synes det har hjulpet mot svangerskapskvalme enda. Men vi og var begge sterkt plaget av bil syke, så her arvet eldste det:/ men seaband har vært supert:)
 
men når vi snakker om seter, møtte ei utenlandsk dame je som hadde en gutt på ca 2 år i det første setet enda... :( det var i åpen barnehage på ett sted jeg ikke pleier å være, så je tok det opp med de som jobber der og håper de tar det videre....

Men det værste var at je fkk høre av noen andre senere hvem dette var, for je trodde rett og slett det var uvitenhet av utlendinger( ikke rasistisk ment, men mange andre land har ikke direkte kommet så langt som oss på sikkerhet i bil.)

men jammen fikk je høre at hu dama som hadde han med var aupair, og foreldrene var norske, faren kunstner og mora advokat..... da kjente je at je ble skikkelig vred, for de skal jammen vite bedre........
De er vel sånne som skal ha ungen i minste setet til de bikker 13 kg :confused:
 
dere som har litt erfaring med bilsyke, når pleier dette å starte?? vesla her har aldri vist noen tegn på å være syk i bil, og verken jeg eller faren har vært bilsyke noen gang..... men aldri godt å vite om hun blir det likevel :(
Rundt 2 års alder:)
 
dere som har litt erfaring med bilsyke, når pleier dette å starte?? vesla her har aldri vist noen tegn på å være syk i bil, og verken jeg eller faren har vært bilsyke noen gang..... men aldri godt å vite om hun blir det likevel :(
Helsesøster sa at det kunne komme når som helst, men tror egentlig ikke hun har peiling ;)
 
Vi brukte forovervendt på eldste, men det er 10 år siden nå til sommeren.Vi bytta bil nå og det er ikke plass til max wayen bake med den støtteputa under. Nå sitter han veldig rett og vi kan ikke kjøre langt. Vi skal ta bilen inn på verksted og kople ut airbagen fremme for da får vi god plass til setet. Vi ser nå at når vi skal ha barn nr 3 må vi bytte bil igjen for det er ikke plass til to stk bilseter når gubben er nesten 2 meter lang;)
 
Jeg hadde mine tvillinger bakovervendt til 3 og et halvt år, men da var det rett og slett ikke plass til beina mer:p hehe.. hvordan får dere det til?:p

Gjør jo ikke noe at beina er køllet :) Her sitter han med beins oppover stolryggen :)
 
Back
Topp