Noen som har byttet til forovervendt bilsete?

Det er tryggere å sitte bakovervendt i forsetet enn forover i baksetet. V70 er stor på utsiden, men ubrukelig liten inni. Jeg er derimot helt sikker på at du finner en setekombinasjon som passer hvis du vil.
 
2 meter lang mann og en sønn på snart 1.85, pluss et forovervent sete, Frida og meg så er det ikke stor plass.( Den passa godt før Frida kom ;) Men vi ser etter en stor bil og vi har prøvd mange så ser egentlig ut som vi detter ned på en VW mulitivan for der kan vi snu hele sete ;)
 
Og V70 er stor utvendig men forholdvis veldig liten inni :/ Mannen min selger biler og som han sa at hadde vi visst at vi sku hatt en til hadde vi jo aldri kjøpt en ny V70 ....Men jeg er utrolig glad i bilen. Hadde passa bra som bare konebil ;) hehe
 
Nei.. Men da hun spydde i bilen på vei til fjells, må jeg innrømme at tanken slo meg. Dette har skjedd en gang for noen uker siden også! Håper bare ikke hun har arvet sin fars ekstreme bilsyke...
 
Nei.. Men da hun spydde i bilen på vei til fjells, må jeg innrømme at tanken slo meg. Dette har skjedd en gang for noen uker siden også! Håper bare ikke hun har arvet sin fars ekstreme bilsyke...
Prøv seaband isåfall, bruker det på eldste som sliter med bilsyke, det virker!:)
 
Her sitter begge våre bakover enda, og storebror blir øyeblikkelig 4.
Han har plass bakover enda.

Han brukte seabands i sommer, funka det.

Han blir egentlig ikke bilsyk, men da hadde vi kjørt langt, det var varmt og svingete vei.

Har fortsatt babysete på frøkna.
 
Og V70 er stor utvendig men forholdvis veldig liten inni :/ Mannen min selger biler og som han sa at hadde vi visst at vi sku hatt en til hadde vi jo aldri kjøpt en ny V70 ....Men jeg er utrolig glad i bilen. Hadde passa bra som bare konebil ;) hehe

Hehe, for de aller fleste "vanlige" barnefamilier er den er mer enn stor nok, er mye større enn tilsvarende vanlige familiebiler i hvert fall. Men med to så lange menn, en mor og to andre barneseter får dere jo litt uvanlige behov da ;)
 
Hehe, for de aller fleste "vanlige" barnefamilier er den er mer enn stor nok, er mye større enn tilsvarende vanlige familiebiler i hvert fall. Men med to så lange menn, en mor og to andre barneseter får dere jo litt uvanlige behov da ;)
Ja det kan man si at vi har ;) Men nå har vi gjort det sånn at Frida sitter foran BAKOVERVENT så får vi andre sitte bak. Veldig sjelden han på 16 gidder å bli med oss noen steder så da går det :) Da sitter alle trygt og riktig i bilen frem til det kommer en større bil på tunet :)
 
Her sitter begge bakovervendt, og kommer til å gjøre det lenge.
 
Ja det kan man si at vi har ;) Men nå har vi gjort det sånn at Frida sitter foran BAKOVERVENT så får vi andre sitte bak. Veldig sjelden han på 16 gidder å bli med oss noen steder så da går det :) Da sitter alle trygt og riktig i bilen frem til det kommer en større bil på tunet :)

Nå ble jeg glad :) Håper dere finner en bil som passer for deres bruk :)
 
Vi har en V70 med besafe kid x3 i mitten bak, den er bakovervendt. Vi kan da ha begge framsetene hur langt bak vi vil, god plass vid siden av besafen bak.
 
Vi har ford focus 09 stasjonsvogn. Oh besafe izi x3. Veldig trangt, er sånn at vi måtte lirke setet inn. Skal kjøpe my bil snart selv
 
Vi har Audi a4 og besafe combi x3. Ikke hatt problem. Litt trangere, men det må man bare forvente.
 
Back
Topp