Noen som har byttet frontrute på bilen?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg gjorde det Idag. Da jeg kom hjem oppdaget jeg riper på bilen rett over fremre bilhjul:S Noen flere som har opplevd det?? Det er skraperipe, akkurat som om de har lent seg inntil bilen når de satte i ruta. De ropene har ikke vært der før. Kjenner de gutta ganske godt siden de er kunder på jobben min. Så føler situasjonen er ganske kjip:( Men alle kan være uheldige... De får bare rette opp i det. (de var stengt da jeg oppdaget det, ellers hadde jeg ringt de med engang).

Jepp.. Fikk til svar det det kunne han UMULIG ha gjort, og dem har ikke ansvaret for bilene når de står parkert utenfor. Tosk... 

Sjakkruta skrev:
Jepp.. Fikk til svar det det kunne han UMULIG ha gjort, og dem har ikke ansvaret for bilene når de står parkert utenfor. Tosk... 

Seriøst???? Da kommer jeg til å gå ut av mitt gode skinn!!!! For disse ripene er akkurat der man står når man plasserer ruta på plass. Bilen var også parkert sånn at ingen gikk forbi bilen på den sida!!! Da må du klina deg inntil bilen min på en unaturlig måte:S Det er ikke bare EN ripe, men flere. Noen skarpe og noen svake lengre opp. Og der klarer man ikke bare å gå inntil og lage.

Bare dra ned å spør de rett ut. Er ikke alle som er like toskete heldigvis.

Usj... sånt er ikke noe gøy. Men beste er nok å bare si i fra og håpe at de er ærlige og ser at de har vært uforsiktige. 

Det ordnet seg veldig :D

Det var bare i overlakken, så med litt polish (som de fikset) ble alt i tipp topp igjen :D

Back
Topp