Noen som har brukt

Linni

Forumet er livet
VIP
Solia reiseselkspet før????

Hvis det er kan dere si hva dere synes om de????

Har funnet en tur til Tyrkia men må reise opp til Oslo.
Turen en billig er 5 sternes hotell me All Inclusiv
Hana Family Resort

http://www.solia.no/solresor/Index.j2e?id=1243

dytte hvis det er noen som har vært der [;)]

1 eller 2 uker,når er det,og hva er prisen?Ser det er i Side,koselig der.Familiested med fin strand.Fin sand og langgrunn.Men tror det ligger utenfor side.Ville valgt Alanya,for der skjer det mye mer.

ORIGINAL: nuttis

1 eller 2 uker,når er det,og hva er prisen?Ser det er i Side,koselig der.Familiested med fin strand.Fin sand og langgrunn.Men tror det ligger utenfor side.Ville valgt Alanya,for der skjer det mye mer.

Er 2 uker, orker ikke tanken på 1 uke me Ole Martin reisen for oss er rett og slett jævlig.
Var i Alanya 2005 og var en fine plass der.
Men her har du All Inclusiv til 17 000 kr for 2 uker. KOmmer jo reise til Oslo for oss og. Reiser 25 august hvis vi tar denne turen.
Hvordan er det i Side for rullestol????

Vet ikke med rullestol.Men den 25 aug er det jo masse billige turer da.Ville ventet,vi dro 4 stk for litt over 4000,- i begynnelsen av september i fjor.Billig ved skolestart og frem til høstferie.

Du har jo:
Saga
Ving Star tour
Apollo
Tyrkiareiser
Nazar
Norwegian

Det var de jeg kom på i farta.Du får det nok illigere enn det.

He he he har søkt og søkt på de sidene de 3 siste ukene.
Har funnet en tur til Tyrkia igjennom Ving men koster 25000.
Skal HA All Inclusiv [;)]

Som du sikkert forstod har jeg en i rullestol og hans humør er ikke altid på topp. Og da er det best å spise på hotelle og der er det dyrt.
Sist vi var i Tyrkia brukte vi over 12 000 på mat og drikke. [8D]

Så kan vi ikke ha for dårlig hotell me han heller.
Mangen ting som skal klaffe inn me rullestol [;)]

ja,det blir jo mye ekstra da.Men det kan jo være at dere finner billigere tur om du venter med å bestille.Men det vet man jo aldri.Nazar har også all inclusive som ikke er så verst vel?Jeg vet ikke jeg..vanskelig når man har med rullestol og slikt,men du kan jo ringe å høre med dem da.Hvordan det ligger an med priser i august.Men de er vel så sleipe på og tjene penger at de gidder vel ikke si noe om det.Ville undersøkt.Uansett er ikke 17000 så ille om dere er 4 personer da. Vi betaler litt over 11000 for å reise uspes. til Alanya nå i mai.Blitt dyrere å reise dit i det siste.

Sitter å ser på den tyrkiske reisen var masse bra der.
Så er det litt nærmere å reise til Haugesund en Oslo [;)]

Takk for de to siden skal inn på Nazar etterpå å se [;)]

Det var ikke billig tur dere hadde funnet nei. Er det 2 uker???
Tyrkia begynner å bli dyrt der og for euroen har kommet der.

Vi drar 2 uker.
Er Lira der ennå,billig der,men reisa er dyr.Bra dere fant en annen tur da..

Back
Topp