Noen som har brukt Trollhassel til pynt?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hvordan henger dere det opp i taket eller veggen?? Og sagde dere av grenen ute eller kjøpte dere de??

dytt

Jeg har samlet en "bunt" i en stor krukke/ vase. Jeg har sprayet dem hvite, for jeg elsker hvitt.
Kjøpte ikke på butikken, men plukket fra en hage eller "tyvlånte" litt ;)

Jeg har en gren liggende, men har ikke hengt den opp ennå. Var innom naboen og hørte om jeg kunne få sage meg en gren

Tenkte å henge den opp i et hjørne i taket, slik den liksom vokser utover i rommet. Tenkte også å henge noe lite pynt oppi, har bl.a. liggende noe glasspynt som ligner istapper og glass-telys-holdere

Men hvis du vil henge i taket kan du jo ta å binde en sen på begge ender og feste i taket med en krok.

jeani skrev:
Men hvis du vil henge i taket kan du jo ta å binde en sen på begge ender og feste i taket med en krok.

Hva er sen??

Har aldri sett det treet i nærheten så tror jeg kjøper på en eller annen blomsterbutikk..

Tenkte også å henge den i taket i et hjørne

Happygirl84 skrev:
Fiskesnøre :)

lurt.. 

Qualitas skrev:

jeani skrev:

Hva er sen??

Har aldri sett det treet i nærheten så tror jeg kjøper på en eller annen blomsterbutikk..

Haha! Fiskesnøre ;) Sikkert bare her i stavanger vi sier "sen".

jeani skrev:

Qualitas skrev:

jeani skrev:

Hva er sen??

Haha! Fiskesnøre ;) Sikkert bare her i stavanger vi sier "sen".

Stemmer nok det, tok en stund før jeg visste var det var etter jeg flytta ned hit....

Jeg har det, henger i taket i stua, og det var "juletreet" vårt i år. Hender jeg har noe pynt hengende der, men akkurat nå er det strippet for jul. Har ikke sett det ute noe sted, så jeg kjøpte i blomsterbutikk.

|Frosken| skrev:
Jeg har det, henger i taket i stua, og det var "juletreet" vårt i år. Hender jeg har noe pynt hengende der, men akkurat nå er det strippet for jul. Har ikke sett det ute noe sted, så jeg kjøpte i blomsterbutikk.

hvor mye kosta det?

Qualitas skrev:

|Frosken| skrev:

hvor mye kosta det?

35 kr per gren, RAN!  

Back
Topp