Noen som har brukt tøybleier på barna sine?

Karmita

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Som vil dele erfaringer, tips osv? Hvilke kjøpte dere, og var dere fornøyde? Ble det veldig mye ekstra klesvask?

Vasket bleiene på 60 sammen med kluter og små håndkler. Ble kanskje 1-2 vask ekstra i uken. Lommebleier er like lettvint som vanlige bleier (foretrekker lommebleier framfor aio, som er akkurat det samme men man kan ta ut innlegget så de tørker fortere. Innleggene kan også kokvaskes).

Veldig fornøyd med peachy green sine bleier. Str1 har passet siden 4mnd,og passer nok enda leeenge(han er 15mnd nå). Lommebleier med p'tits dessious bambus innlegg er også helt fantastisk og holder på masse tiss! Liker best bleier som har størrelse. Føler det sitter bedre på enn one size. Vasker ca hver 6dag. Veldig fornøyd. Har alltid bleier i hus. Slipper å gå ut med bleiesøppel. Bruker vanlig papirbleie om natta. Gutten min vrir seg så mye og nattbleia så så stor og klumpete ut...og han ble litt rød av å ligge med tissebleie i over 12timer...

Har en bekjent som lager bleier og selger andre merker. Lillegullbleier.no tror jeg nettsiden heter :)

Har en bekjent som lager bleier og selger andre merker. Lillegullbleier.no tror jeg nettsiden heter :)

Det er der man får kjøpt peachy green sine bleier. Bleiene ho lager heter celebrians design. Folk er vist super fornøyd med de bleiene. Har ikke prøvd de selv,men har ei venninne som sier at de bleiene (og peachy green) er favorittene i huset der.
Ps. Flere som selger brukte tøybleier. Er penger å spare der

Back
Topp