Noen som har brukt sinlac-grøten til barna??

Actrine

Forumet er livet
Lurer på hvordan den metter! Føler at Aslak går konstant sulten og at han ikke blir skikkelig mett!

Hørt positivt om den på de barna som reagerer på melk. Vet den er en del billigere i Sverige..

Jepp. Kristoffer brukte kun den han.[:D] Men varierte litt på slutten med de fra helsekost.

Aslak spiser den til vanlig! dyr grøt ja.. men slik er det! Føler ikke at han blir skikkelig mett av den!
Liki: hvilken type kjøpte dere på helsekosten??

Jeg brukte den en stund til Jeppe, men han var aldri særlig begeistret for smaken..
Så her gikk vi over til Helios sine grøter som selges på helsekosten. Den er ikke tilsatt melk
og kan blandes enten med vann, mm eller mme. Jeg brukte som regel å blande den med nutramigen og
fruktpure[;)]

Sinlac inneholder visst en god del sukker. De som vi brukte på helsekost er vel de som Kine snakker om. Helios. Men hvis jeg ikke husker helt feil så er ikke de fullt så næringsrike som nestle sine. Så man må blande det med melk å ikke vann.

Tusen takk for svar!!!!!

Tenkte på deg da jeg kom over en tråd inne på tettinntil om grøt til barn med egg og melkeintoleranse.. det må vel være noe som Aslak kan spise... du er der inne også, er du ikke?? Kunne sendt deg en pm der

Vet ikke om jeg er der.. eller passord hmm skal forske på den!

du er der, for jeg kom på at du var der med samme nick som her... har sendt deg en pm med link til tråden der inne

Hm... okai..[8D]

roter jeg??

neeeeida.. det er JEG som roter! klarer ikke å logge inn [8|]

du får vel ikke lest tråden om jeg linker her allikevel? Kanskje du må opprette deg en ny bruker?

Back
Topp