Noen som har brukt Lutinus?

Ved positiv test er det vell 10 til 12 uker om jeg ikke husker helt feil fra i fjor

Om det er ferskforsøk, er det i teorien bare å slutte ved positiv test ettersom kroppen da overtar progesteronproduksjonen (et embryo som fester seg stimulerer progesteronproduksjonen). Ved fryseforsøk brukes det normalt sett til omtrent uke 12. Har man påvist progesteronsvikt bruker man tilskuddet til uke 12 enten det er fersk- eller fryseforsøk og ofte i større doser også (det måtte jeg, til og med uke 12 og doble doser, har påvist progesteronsvikt). Om man har mistet mange ganger, er det ikke uvanlig at man fortsetter med tilskuddet lengre enn til testtidspunkt selv om man i utgangspunktet egentlig ikke vet sikkert om det har effekt eller ei. Skade gjør det uansett ikke ;).

Takk for svar! Jeg har positiv test, og tok blodprøve idag med hcg på 2400. Jeg har brukt lutinus til idag, men har ikke flere igjen nå og har ikke fått resept på flere.. Jeg vet ikke om jeg har progesteron svikt hvis det skal komme fra embyroet nå? Dette er mitt første forsøk, og det er ferskforsøk. Klinikken er jo stengt i helgen så jeg får ikke tatt i helgen uansett :/

Jeg bruker lutinus nå, jeg er ruger 2 dager. Jeg få recipt å bruke 2 litus boks. Det er 14 ddager.

Takk for svar! Jeg har positiv test, og tok blodprøve idag med hcg på 2400. Jeg har brukt lutinus til idag, men har ikke flere igjen nå og har ikke fått resept på flere.. Jeg vet ikke om jeg har progesteron svikt hvis det skal komme fra embyroet nå? Dette er mitt første forsøk, og det er ferskforsøk. Klinikken er jo stengt i helgen så jeg får ikke tatt i helgen uansett :/
Du hadde garantert visst det dersom du hadde progesteronsvikt. Det er en av flere prøver som er rimelig standard å ta under utredning. Du hadde fått resept på flere esker dersom de hadde ment du trengte det. Senk skuldrene og gled deg over positiv test og fint hcg-nivå! :)

Back
Topp