Noen som har brukt forsikringen på knust iPadskjerm?

Gregersen

Forumet er livet
Hvordan gikk du/dere i så fall frem? Hva var egenandelen?

Har nå to knuste iPadskjermer og en knust Samsung Galaxy tab skjerm :confused:

Brukte reiseforsikring, og hadde null egenandel:-) måtte berre sende inn et prisestimat frå verksted, og så fekk eg tilsvarende beløp utbetalt på konto:-)

brukt innboforsikringen min på knust pc og ipad. 1000 kr i egenandel. det kan dekkes av innbo om man har idiotforsikring der, eller reise eller verdisak :) men er forskjell fra selskap til selskap ang egenandeler og hva som kan ha skjedd for at det skal dekkes av forsikringen. hilsen ei som jobber med det :p

Takk for svar :) Har jo både innbo- og reiseforsikring. Kanskje jeg burde ta en tlf til forsikringsselskapet og høre :)

Om begge er organisert i LO, så sleppe du egenandel når du bruke den forsikringen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er alene og er ikke medlem der :)

Vi prøvde å ta det på reiseforsikringa, men fikk beskjed om at så lenge det var vårt eget barn som hadde knust den fikk vi ingenting... Vi skulle nok undersøkt litt mer, ja... Kanskje det hadde gått på en annen forsikring...?

Har sendt inn skademld nå, så får krysse fingrene :) Har aldri trengt å bruke forsikringer før, så håper det går i orden :)

Back
Topp