Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Strekkoden!
De klistrer! Jeg brukte silikon former fra IKEA, jeg.. Det var lurt [:D]
Jo, men dette er jo til å gi bort... Så istedet for å klippe de opp i biter, så bare ha de direkte i formene...
Jo, men dette er jo til å gi bort... Så istedet for å klippe de opp i biter, så bare ha de direkte i formene...
Ja, skjønte det. Gav bort jeg også.. Men hadde de i former med hjerter, stjerner osv også inn i cellofan (?), men det var et pes.. Men vil tro du gjerne kan smøre papirformen, eller ha litt olje i bunn?!
Ja, skjønte det. Gav bort jeg også.. Men hadde de i former med hjerter, stjerner osv også inn i cellofan (?), men det var et pes.. Men vil tro du gjerne kan smøre papirformen, eller ha litt olje i bunn?!
Kan jeg bruke en gnutte formfett tror du?
ORIGINAL: merete_80
Jeg bruker små papirformer (knäckformer), og smører dem ikke. Er jo laget av type bakepapir. Ikke noe problem med at de setter seg fast.
Fant ut at det var sånne jeg hadde kjøpt, så de var ferdig "smurt". Jeeej! [:D]
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: merete_80
Jeg bruker små papirformer (knäckformer), og smører dem ikke. Er jo laget av type bakepapir. Ikke noe problem med at de setter seg fast.
Fant ut at det var sånne jeg hadde kjøpt, så de var ferdig "smurt". Jeeej! [:D]
Kan dere dele hvor mirakelet er kjøpt også eller? [8D][:D]