Noen som har brukt den der med ukeindikator?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Har bestilt meg en slik og håper den kommer i posten i morgen, men bør jeg vente til dagen etterpå slik at jeg får brukt morgenurin eller kan jeg ta den med engang? Og føler dere at det har stemt med det dere tror i forhold til hvor langt dere er på vei( evt også i andre sv.skap) ? :)
 
Jeg ville ventet til i morgen ja. På vanlig strektester så kan man jo kanskje få strek uansett, men disse måler jo mengde hcg i urin. I pakningsvedlegget så står det at den skal tas om morgenen og det er fordi det stort sett er da man har mest hcg i urinen (så sant du ikke har holdt deg og ikke drukket noe i tilsvarende periode som en natts søvn). Så for at den skal vise mest mulig nøyaktig tror jeg det er lurt å vente. Men kun jeg som resonerer altså... ;)

Jeg har tatt den en gang, men har ikke peiling på om den var riktig for vet ikke hvor langt jeg var på vei og den endte i spontanabort, så fikk altså svar på det... Men avhenger vel litt av om man er innenfor normal med tanke på produksjon av hcg?
 
Eneste jeg vet er d jeg har lest om den..Har ikke brukt den selv så har ikke erfaring..Leste at den kan være vanskelig å få svar på til tider pga nettopp d m hcg..Den krever en del mer enn v andre teste..Jeg har ikke tørt selv m den ennå
 
Okei, ja jeg vet jo ikke helt selv hvor langt jeg er på vei. Fikk jo positiv graviditetstest på onsdag, og det var 4 uker etter første mensdag. Helt normalt for andre.. Men for meg, ikke så normalt. I mine tidligere sv.skap når jeg har blitt gravid så har det vist seg på beregning av termin og sånt at selve "unnfangelsene" har vært 4 uker etter mens, og 6 uker etter mens. Så ja, litt derfor vi trodde vi hadde en sikker periode som tydeligvis ikke var sikker allikevel :) så da tror jeg at jeg venter til jeg kan teste med morgenurin, siden jeg kan være alt fra 3-5 uker på vei :)
 
Jeg testet med morgenurin 13 dpo og fikk opp Gravid 1-2 uker :-) det var på morgenurin. Så det stemte bra det :-)
 
Jeg tok den nå, og det sto 2-3uker, som stemmer :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Har ikke prøvd den, men har litt lyst..Synes igrunn dem er dyre pluss at jeg syns d er litt mer spennende m de andre;):p
 
Har ikke prøvd den, men har litt lyst..Synes igrunn dem er dyre pluss at jeg syns d er litt mer spennende m de andre;):p
Ja jeg synes også den er dyr, men bestilte denne på nettet, så da var den vertfall 50kr billigere ann hva den koster på apoteket her :P
 
Ja jeg synes også den er dyr, men bestilte denne på nettet, så da var den vertfall 50kr billigere ann hva den koster på apoteket her :p
Man sparer egentlig på d meste ved å kjøpe på nett m tester heldigvis:)Har en sambo som må ha inn ting m teskje å ikke stoler helt på de billige så regner m han går til innkjøp av d bare for å få vite helt sikkert:pHan vet heller ikke at jeg har igjen en del så driver fortsatt testing for å se fremgangen etter en kjemisk i feb..Klarer liksom ikke å tro helt ennå;)
 
Skal kjøpe med en CB digital som jeg skal ta lørdag morgen :) da er jeg over ikm og den burde slå ut da om de andre testene også blir sterkere :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Back
Topp