Noen som har brukt Bugaboo

nnugni

Glad i forumet
Vogn og kan gi meg noen positive og negative ting om vognen , vi vurderer og kjøpe den til nummer to kommer i november , og jeg må overbevise min mann om enda en ny vogn . Han er litt lei min vogn dilla

jeg kjøpte den etter mye skryt på nettet.
men må si jeg ble litt skuffet. den må legges sammen i 2 omganger + at du helst må ta av bag/sittedel først.
og trillecomforten var ikke til å fryde seg av.

men den er jo litt stilig da. likte at man kan endre farger. bagen er stor, sittedelen lag og kurven under er jo genial. ingenting faller utav.

men vi solgte den og kjøpte emmaljunga ozone istede. ligner litt, men så mye bedre å trille og legge sammen!

mamma*88 skrev:
jeg kjøpte den etter mye skryt på nettet.
men må si jeg ble litt skuffet. den må legges sammen i 2 omganger + at du helst må ta av bag/sittedel først.
og trillecomforten var ikke til å fryde seg av.

men den er jo litt stilig da. likte at man kan endre farger. bagen er stor, sittedelen lag og kurven under er jo genial. ingenting faller utav.

men vi solgte den og kjøpte emmaljunga ozone istede. ligner litt, men så mye bedre å trille og legge sammen!

Det var veldig greit å lese. Vi har vurdert å kjøpe bugaboo donkey duo, men syns jo den er i overkant dyr. Om de i tillegg er kronglete å håndtere tror jeg nok vi styrer unna!

Jeg elsker min! Den har gode fjærer, er perfekt for små biler og jeg kan trille lange turer på det meste av fører. Med vinterhjul er den komplett. Stor og god kallesje, dyp bag og min er 5 måneder og har GOD plass til tross for at han er stor og lang. Kan absolutt anbefales!

hvilken vurderer du? jeg har bee som trille og elsker den, men har ikke prøvd de andre....vurderer donkey som søskenvogn, men er ikke helt venn med den type sittedel som de vognene har.

Vurderer cameleon vognen . Tror vel egentlig jeg har bestemt meg men veit ikke helt

Dytt

Jeg har Bugaboo Cameleon og er egentlig ganske fornøyd:-)Positivt: Dypvognbagen er stoooor og god, og kan brukes ganske lenge, den er enkel å slå sammen, den tar liten plass i bagasjerommet, er veldig lett å trille, lett i vekt, enkelt å komme frem i butikker, kan skifte farge etter eget ønske, den kan snues veldig lett slik at du kan velge om barnet skal sitte mot deg, eller fra deg. Negativt: Små hjul foran som gjør den mer eller mindre ubrukelig på slapseføre/snø og på sølete skogsveier med mindre du kjøper "vinterhjul" da fungerer den fint, den kan føles litt "skranglete". Det er det jeg kommer på for øyeblikket, men er stort sett veldig fornøy og bruker den mer eller mindre hver dag:-) (Skriver fra iPad derfor ingen avsnitt).

Jeg skal selge min nå.. 

Har brukt den til to barn. Hadde Simo Kombi først og en Emmaljunga Duo Edge på prøve. 
Må si jeg er strålende fornøyd! Den kan alt Simoen kan og enda mer. Det eneste jeg noen gang har savnet er vuggingen og smålommene inni kalesjen og bagen på Simoen. Ellers er den perfekt. Den er liten, superlett, lettkjørt, enkel å slå sammen og opp, har masse praktisk tilbehør, tar liten plass i bilen. Den er alt i en pakke. Bagvogn, sportsvogn, sovevogn, shoppingtrille, reisetrille.. Kan sette bilstolen på den. Noe mer du lurer på? =)

Mamadoc skrev:
Jeg har Bugaboo Cameleon og er egentlig ganske fornøyd:-)Positivt: Dypvognbagen er stoooor og god, og kan brukes ganske lenge, den er enkel å slå sammen, den tar liten plass i bagasjerommet, er veldig lett å trille, lett i vekt, enkelt å komme frem i butikker, kan skifte farge etter eget ønske, den kan snues veldig lett slik at du kan velge om barnet skal sitte mot deg, eller fra deg. Negativt: Små hjul foran som gjør den mer eller mindre ubrukelig på slapseføre/snø og på sølete skogsveier med mindre du kjøper "vinterhjul" da fungerer den fint, den kan føles litt "skranglete". Det er det jeg kommer på for øyeblikket, men er stort sett veldig fornøy og bruker den mer eller mindre hver dag:-) (Skriver fra iPad derfor ingen avsnitt).

Da låser man de små hjulene og setter dem bakerst. ;) Bare man vet hvordan man skal bruke vogna riktig kommer man over de fleste problemer. Tohjulsmodusen har også vært brukt her noen ganger. F.eks på slottsomvisning (ingen heis) og på stranda. Jeg synes vogna blir umulig å kjøre med vinterhjulene på. 

Sicily skrev:

Mamadoc skrev:

Da låser man de små hjulene og setter dem bakerst. ;) Bare man vet hvordan man skal bruke vogna riktig kommer man over de fleste problemer. Tohjulsmodusen har også vært brukt her noen ganger. F.eks på slottsomvisning (ingen heis) og på stranda. Jeg synes vogna blir umulig å kjøre med vinterhjulene på. 

Enig, vi hadde Bugaboo til førstemann, uuutrolig fornøyd - skulle bare ønske vinterhjulene også kunne "snurre", det ville gjort manøvreringa på vinterføre mye greiere.

Det å låse de små hjulene å sette de bakerst synes ikke jeg har fungert noe særlig godt, ettersom jeg da blir gående å sparke i vogna, og vogna blir vanskeligere å manøvrere...Kan ha noe med at jeg er høy, og har lange bein...?

Mamadoc skrev:
Det å låse de små hjulene å sette de bakerst synes ikke jeg har fungert noe særlig godt, ettersom jeg da blir gående å sparke i vogna, og vogna blir vanskeligere å manøvrere...Kan ha noe med at jeg er høy, og har lange bein...?

jeg er helt enig med deg der, og jeg er ikke høy! altså perfekt vogn men akkurat på slaps og slikt har jeg ikke vært fornøyd, for jeg synes bare den er god å trille når man har de små hjuelene framme. Altså man kan snu til nøds, men jeg triller aldri en lang tur med de store hulene foran. Men ellers er vogna supergod. Jeg har bodd både øst i landet og nord i landet med denne og den egner seg best på plasser hvor det er godt brøytet om vinteren og ikke så mye slapps ;)

Back
Topp