Vært her før
Elsker forumet
Og til hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
til mitt første hus. og jeg angrer..
får ikke opprette en ny
Samme her :-( Brukte den for tidlig!til mitt første hus. og jeg angrer..
får ikke opprette en ny
Hvorfor angrer du?
Ja, vi brukte begge vår. Hadde tjent ca max, og nærmer oss slutten i alder også. Vi brukte de til oppgradering av uteområdet vårt.
Husker ikke helt. Tror kanskje vi tok opp litt mer. Gjorde en stor jobb ute. Vi hadde kjøpt bolig etter at kontoene ble opprettet. Var ikke i forbindelse med boligkjøpet. Sparingen kunne ha fortsatt i ett eller to år, og så hadde vi jo fått litt renter. Vi tenkte at det var noe vi ville gjøre, og vi tapte ikke så alt for mye på det uansett. Nå sparer vi de samme pengene og får jo renter derifra ogsåTok dere opp nytt lån samtidig eller kun brukte pengene til det når dere tok de ut av konto? Hadde dere da kjøpt bolig etter kontoen ble oppretta?
Jeg er forresten over grensen i alder så får ikke skattefradraget lenger- men sparingen kan jo fortsette med den gode renten fordi. Men har lyst å "bruke" dem...
Nei ikke enda,vi valgte å ikke bruke de når vi kjøpte huset siden vi hadde så mye startkapital utenom
Sent from my GT-P7310 using BV Forum