Noen som har Britax Fixway 0-18 kilo asis

Arda`s-mamma

Gift med forumet
 noen som har denne???

jeg må kjøpe base, som er like dyr som stolen, men lurer på en ting, vet dere om jeg kan skru av stengene , for å slippe å kjøpe base?? eller MÅ jeg ha base?? stolen hviler ikke riktig med stengene på oppå selve bilsetet

dytter

men koffer ska du ha den stolen når du må kjøpe base å ikke vil ha det??

bruk heller pengan på et anna sete som e litt kjent å som du vet at tåle en krash... aldri hørt om d sete du har...

ORIGINAL: kjærsti

men koffer ska du ha den stolen når du må kjøpe base å ikke vil ha det??

bruk heller pengan på et anna sete som e litt kjent å som du vet at tåle en krash... aldri hørt om d sete du har...

Britax stolene er verdens kjent, og den er ASIS Godkjent:ASIS ”Advanced Side Impact System”
-merket finnes på de Britax-produktene
som er testet med sikte på å gi barnet
ekstra god beskyttelse også ved sidekollisjoner.. (kopiert fra nett)

Den stolen er nokså ny, og vi trenger noe som heter  isofix system  (finnes på veldig nye bilmodeller):

[font="arial, helvetica, sans-serif"]Bilen må ha ISOFIX-fester montert i baksetet
Basen fra Britax med ISOFIX-fester klikkes trygt på plass Stolen klikkes fast på basen
Ingen bilbelter kreves, verken til basen eller stolen Det går raskt og enkelt å fjerne stolen
fra basen Redusered risiko for at stolen monteres feil  (kopiert fra nett)

jeg gjorde en feilkjøp, og visste ikke om alt dette (kjøpte det på måfå)

så setet er nokså kjent, og er et av de beste, det er bare monteringen, og tilbehøret jeg spør om[;)]

Back
Topp