Noen som har Brio Sing?

H i l l a

Forumet er livet
Fornøyd? Evntuelle minuser? Og ikke minst, ligger barnet godt i vogna?[:)]

Sportsdelen er gull!!!! Fordi f.eks Simo o.l. er sviiinestor og ungen klarer ikke sitte ordentlig om ungen er en tidlig sitter ved 5-6mnd som mi. Perfekt og lett og trille. Fikk plass til en lammeullspose oppi der også.

Liggedelen er helt fin når de er små.. mi passet frem til hun var 7-8mnd ihvertfall. Super den. Men om det blåser veldig tar ikke kalesjen for så veldig mye av vinden innbiller jeg meg. Men har elsket vogna mi hele veien. Solgte den nettopp fordi vi trenger søskenvogn og annet når minimini kommer til, og det er lettere å selge vogner før sommern, så solgte den i god tid (har endel vogner...[:-])
Men anbefaler den absolutt.

Takk for svar[:)]Flere som har/har hatt denne vogna?

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Jeg har og skal selge min. Har vært fornøyd med vogna jeg.[:D]

Selger du den på finn?

Er det brio sving du mener? I såfall tror jeg det er den jeg har[:D] Er VELDIG fornøyd. Eneste minus er kanskje at den ikke er så god å trille på humpete grusveier/ terreng/ og i mye snø.

Haha det er brio spin jeg har[:D] ( sportsvogn)
ORIGINAL: Carla82

Er det brio sving du mener? I såfall tror jeg det er den jeg har[:D] Er VELDIG fornøyd. Eneste minus er kanskje at den ikke er så god å trille på humpete grusveier/ terreng/ og i mye snø.

Vi har en Brio Sing og vi er knallfornøyde, både samboeren, babyen og jeg[:D]

ORIGINAL: Carla82

Haha Nei, Brio Sing![;)]

Jeg syns både bagdelen og sportsvogndelen er liten.
Og den er veldig dårlig å trille på grusveier/snø osv..
Ikke synes jeg den er så veldig lun heller..

Ellers er jeg fornøyd. Bruker den som ''kjøpesentervogn'' [8D]

Me har den! Å har alltid vert fornøyd med den[:D] Superlett å kjøra!
[:D][:D][:D]

Back
Topp