Noen som har brio race?

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Hva synes dere om den? Den er jo ikke så dyr heller.. vi synes simo vogna er litt tung.. jeg merker det godt i ryggen.. og hadde vært deilig å hatt en vogn jeg kan klare å ta med meg..[:D]

har den til snuppa , helt grei vogn , men ryggen går ikka ann å legges helt ned..

hehe.. nei det skjønte jeg.. hmm.. jeg synes det er litt vanskelig dette med vogn...[8|]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

hehe.. nei det skjønte jeg.. hmm.. jeg synes det er litt vanskelig dette med vogn...[8|]

Det synes jeg også, var myyye lettere med den første vogna, da tok jeg bare en som var på tilbud som jeg syntes var såååå fiiiin! Var heldig der for vogna er helt grei den [:)]

Nå når vi skulle kjøpe en lettere vogn nr 2 endte vi opp med City Elite fra Baby Jogger, genial å legge sammen å bære med seg, har store lufthjul som tåler terreng, har stor og romslig ligge/sitte del og kan justeres fra helt flatt til oppreist med mange mellommuligheter. (Kjøpte billig fjorårsmodell på Barnas Hus) Eneste er at den kanskje ble litt vel stor for ferie/shopping/byvogn.

Vurderte Brio Race, og spin som er ganske lik, men den utgikk pga dårlige hjul (ikke noen turvogn) og at den ikke kunne legges flat for hvile/sovestilling.

Tenker fælt på scootern, men samtidig kunne jeg tenkt med tre hjul, fordi det er så lett.. men jeg liker godt fire hjul.. [8|] jeg kunne også tenkte med trilla til simo.. men kan ikke bruke for mye på vogn heller[8D]

scootern har jeg hørt mye bra om , [:)][:)]

Back
Topp