Kranglefanten
Forumet er livet
Har lest litt rundt ang denne rasen, og lurer litt på hva dere syns om hunden? Positive og negative erfaringer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrulla86
NEi men har sååå lyst på!
De har jo me vaktegenskapet da, så er nok greit å ha litt lydighet[;)]
Ellers kan jeg anbefale Dogo Canario! Vi har en dogo, og er såååå fornøyde:) Rolig, herlig og stor jente[:D]
Boerboel miljøet er forresten veldig lite og de i raseklubben er visst veldig interesserte i å snakke med de som øsnker seg boerboel og gi gode tips[:D]
ORIGINAL: Kranglefanten
Ellers kan jeg anbefale Dogo Canario! Vi har en dogo, og er såååå fornøyde:) Rolig, herlig og stor jente[:D]
Boerboel miljøet er forresten veldig lite og de i raseklubben er visst veldig interesserte i å snakke med de som øsnker seg boerboel og gi gode tips[:D]
Vi har nemlig en oppdretter - norboerboel.no - som er interessert i en foravtale med oss, vi kan få en liten hannboerboel mot at han bruker den til avl 1-2 ganger.
Mannfolket har VELDIG lyst på, og har lest flere bøker og surfet nettet for informasjon om rasen. Jeg derimot, er litt skeptisk mtp størrelsen..[8D]
ORIGINAL: Kranglefanten
Vi har nemlig en oppdretter - norboerboel.no - som er interessert i en foravtale med oss, vi kan få en liten hannboerboel mot at han bruker den til avl 1-2 ganger.
Mannfolket har VELDIG lyst på, og har lest flere bøker og surfet nettet for informasjon om rasen. Jeg derimot, er litt skeptisk mtp størrelsen..[8D]
eg ville fortsat ringt han i raseklubben. Han kan si om oppdretteren er seriøs og gi deg masse info om rasen.
Har dere vært å hilst på?? Det er VELDIG viktig før dere evt. besemmer dere!
Boerboel er en veldig stor rase, men tror de kanskje er rolige også?
Er mer vaktinnstinktet jeg ville hørt om. Om de bjeffer mye og kan være reserverte ovenfor fremmede. Jeg ville ringt og hørt jeg altså[:D]