Noen som har bodd hos foreldre...

Ctina

Elsker forumet
I voksen alder?[8|] Jeg har bodd for meg selv siden jeg var 16, er nå 20. Og må flytte hjem til far[&o][&o] Ikke akkurat ønskedrømmen det. Men jeg blir lærling til sommeren og tjener ikke akkurat bra da[:@] Så ser for meg at jeg blir værende hos han i evigheter til[:'(] Huff... Er ikke barn med i bildet altså[:)] Kanskje jeg får finne meg en mann etterhvert som jeg kan flytte inn til[8D]

jeg har, og det funka greit :)

ORIGINAL: niva

jeg har, og det funka greit :)

Så bra[:)] Han har heldigvis et stort hus og han bor alene med broren min som er en del der da.. Så er han ikke såå mye hjemme så jeg har ganske mye plass for meg selv. Heldigvis. Men ikke sånn jeg hadde sett for meg livet[&:] Men det er jo bare for en periode.

det er sant.
Jeg flytta og ut når jeg ble 16, og flytta tilbake sånn litt nå og da.
Pappa jobber som ambulansesjåfør, så jobber mye overtid :)
Er bare et pluss om faren din har stort hus da :)

nei, har ikke bodd hjemme siden jeg var 17 år. er når snart 29. men min bror bodde hjemme til han var 25.han ble kastet ut tilslutt...men det var en grunn til det og.

Går nok sikkerrt fint skal du se[:)].,men blir sikkert rart. jeg fant min mann når jeg var lærling. flyttet innmed han når halve læretiden var gått. Nå er vi gift og ha 3 barn[:)]

Bodde hjemme fra Nov(2008)-mars(2009).
pga. jeg måtte vente til os ble innvilga før i hadde råd til å finne vår egen leilighet jeg og ungene.
Funket veldig bra[:)]

ORIGINAL: Lila24

ORIGINAL: Ctina

I voksen alder?[8|] Jeg har bodd for meg selv siden jeg var 16, er nå 20. Og må flytte hjem til far[&o][&o] Ikke akkurat ønskedrømmen det. Men jeg blir lærling til sommeren og tjener ikke akkurat bra da[:@] Så ser for meg at jeg blir værende hos han i evigheter til[:'(] Huff... Er ikke barn med i bildet altså[:)] Kanskje jeg får finne meg en mann etterhvert som jeg kan flytte inn til[8D]

Hvis du ikke har mann og ikke barn, hvorfor er du her inne på babyverden?
Spør bare av ren nysgjerrighet[:)] ikke noe slemt bak spørsmålet altså, jeg synes alle kan være her inne uannsett[:)]

Jeg flyttet rett fra faren min til samboeren, var 20 da.
Det er ok å bo med faren min, men tror det hadde vært vanskelig å bo med moren min over tid i voksen alder..

Jeg hadde mann og var prøver her inne i ett år[;)] Så har det bare blitt slik at jeg har vært her i ettertid[;)]

Flytta hjem ett år da jeg var 20, og funket grit, men da var jeg kommet til et punkt hvor jeg var blitt voksen, og mer "venner" med mamma og de[:)]. Også hadde jeg respekt for dem og at de liker å ha det ryddig og sånt hjemme. Men alt dette er jo helt individuelt[:)]

Back
Topp