Noen som har blitt sykmeldt?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Sliter virkelig om dagen, med kvalme og oppkast. Ingen energi å ingen mat blir i kroppen.
Er frisør, er ikke lett å gi av hele seg selv og go service. Og om noen har på sterk parfyme eller ikke vasket håret på ei stund, er det toalettet neste for meg. Vurderer å skaffe meg aktiv sykmeld om det er mulig som frisør? Og kjenne på formen om dagene selv. Har også ei jente jeg skal være der 100% for. Hun skal ikke "straffes" for at vi ønsker oss en til. Skal egentli ikke klage over dette når barnet er så ønsket og etterlengtet. Men ille er det :p:oops:

Er ikke av den som løper ned dørene til legen heller, og skjemmes over holdningen min nå :(:(

Dagens klage :p:p "sorry" :oops:

Jeg er ikke sykemeldt siden jeg ee i permisjon, men ville nok vært det hvis ikke. Du kan jo skaffe deg gradert sykemelding evt? De har tatt bort muligheten til å være aktiv sykemeldt hvis jeg ikke husker helt feil. Ikke gøy å jobbe med kvalme :-$

Jeg er sykemeldt, ikke på grunn av kvalme men på grunn av jeg er så svimmel og jeg sover hele tiden.
Kvalmen kommer bare snikende dersom jeg ikke spiser nok mat :)

Formen min er fin sånn sett,heldigvis.. Vært veldig kvalm i et par dager,men kommer og går.. Og ellers veldig hormonell bare :P Hehe..

Du burde få en legetime og få snakket med legen.. Ikke noe særlig å være dårlig og på jobb.Ikke får du gjort en så god jobb som du kanskje skulle ønske heller.. Hehe noe av dte værste må vel være å holde på med en kunde og plutselig spy? Der er jeg heldig,jobber i bhg på småbarnsavd,og de bryr seg ikke så mye om sånt :P Hehe..

Men ring legen,ta vare på deg selv,slapp av og masse god bedring :)

Formen min er fin sånn sett,heldigvis.. Vært veldig kvalm i et par dager,men kommer og går.. Og ellers veldig hormonell bare :P Hehe..

Du burde få en legetime og få snakket med legen.. Ikke noe særlig å være dårlig og på jobb.Ikke får du gjort en så god jobb som du kanskje skulle ønske heller.. Hehe noe av dte værste må vel være å holde på med en kunde og plutselig spy? Der er jeg heldig,jobber i bhg på småbarnsavd,og de bryr seg ikke så mye om sånt :P Hehe..

Men ring legen,ta vare på deg selv,slapp av og masse god bedring :)

Jeg er sykemeldt, men pga andre årsaker, til over påske. Skal til legen igjen da, og må se an hvordan formen min er da. Er svimmel, kvaaalm og sinnsykt trett, og vi har en liten på 2 år som også krever oppmerksomhet! Så ser ikke ut som om jeg kommer til å jobbe så mye mer, med tanke på yrket mitt.. Må uansett ut i svangerskapspermisjon i uke 12..

men lytt til kroppen din du! Ta deg en ikke eller 4 med sykemelding, så kanskje du klarer å jobbe etter det? Helsa først :)

Sykemeldt 100% pga kvalme, ingenting holder seg nede.

Sykmeldt nå i to dager for måtte på sykehuset å fjerne spiralen,men er ikke sikker på om jeg klarer meg på jobb neste uke.
Jeg er så kvalm og trøtt, bare jeg bøyer meg så brekker jeg meg

Jeg måtte også krype til korset...liker det IKKE.
Har fått 2 uker sm, men det er pga en skulder jeg stadig får betennelse i. Og nå når jeg er gravid kan jeg ikke ta betennelsesdempende, og da blusser betennelsen opp...grrr.

Jeg er sykemeldt jeg også :/ Er utslitt, kvalm så det holder, og må ta det med ro pga. at jeg har mistet flere ganger :/ Ikke noe moro, men kjenner jeg trenger det.

Back
Topp