Noen som har blitt lurt idag??

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Come on, noen som tørr å innrømme det?
Eller har lurt noen? [:D][:D]

Selv har jeg lurt noen, skrev på msn at jeg hadde vunnet 25 000 på skrapelodd, og jaggu var det ikke noen som trodde meg...

En kompis skrev på msn at han skulle bli pappa igjen. Trodde jo på det jeg, blond som jeg er [:-]

Hehe, jeg har skrevet på msn at jeg har vunnet i lotto. Kanskje jeg bør legge til at det er 20 mill eller noe[8D]

ORIGINAL: ~NightWish~

Jeg har blitt MEGA lurt av sjefen [:'(][:'(][:'(][:'(]

Få høre!! [;)][:D]

Nei, men har lurt sambo.
Fikk beskjed i går om at vi har fått barnehageplass, så i dag ringte jeg han og sa det var skjedd en feil fra kommunen at ikke vi har fått plass likevel. At vi evnt. bare kan få en 40% plass. Så han er rimelig deppa akkurat nå [:D][:D]

Ellers har ei venninne på msn at hun endelig er gravid.. men det MÅ være
tull [;)]

jeg har iokke blitt lurt i dag å ikke hatt mulighet til å lure noen heller[:D][:D]

ORIGINAL: MercedesBærta

Jeg har blitt MEGA lurt av sjefen [:'(][:'(][:'(][:'(]

Få høre!! [;)][:D]

Han sendte meg ein mail ang nye uniformer på jobb , for de skal vi bytte ut i dag (kjempe festlig dato) Også var ikke uniformene slik som forventet kan man si , så april spøken hva vel jeg som ble litt hissig å skrev noen sannhets ord tilbake.....
Herregud så jeg lo når det hele gikk opp for meg [:D][:D] Og de lo enda mer for de fikk reaksjonen de ventet hehe...
'

ja[:'(]    svarte til venninna mi som lurte meg at det var dårlig gjort å lure ei i ammetåka....

ORIGINAL: titath

ja[:'(]    svarte til venninna mi som lurte meg at det var dårlig gjort å lure ei i ammetåka....

Fortell, fortell... [:D]

Ja! Søsteren min ringte og sa at kjøkkenet til mamma brant, og at jeg måtte forte meg å ringe til mamma! Så når jeg ringte, gaulte bare mamma, jeg ringer deg opp igjen, jeg ringer deg opp igjen!!!
Mannen min var nesten på vei å dra meg med ut i bilen for å kjøre opp til henne, når søsteren min ringte og holdt på å le seg ihjel.. Festlig[8D][:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja! Søsteren min ringte og sa at kjøkkenet til mamma brant, og at jeg måtte forte meg å ringe til mamma! Så når jeg ringte, gaulte bare mamma, jeg ringer deg opp igjen, jeg ringer deg opp igjen!!!
Mannen min var nesten på vei å dra meg med ut i bilen for å kjøre opp til henne, når søsteren min ringte og holdt på å le seg ihjel.. Festlig[8D][:D]

Kniiiis. Litt ondskapsfull,den der, men god! Hehehehe[:D][:D]

Har verken blitt lurt eller lurt noen..[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Nei... ikke lurt, og ikke lurer jeg noen heller [;)]

Sambo ringte tidligere idag å sa han ble sen hjem fra jobb,pga et møte... Jeg trodde han ikke, men nå er det en halv time siden han skulle vært hjemme.... Hm, tror ikke han lurte meg,nei... [:D][:D][:D]

Ei venninne av meg ble fortalt av en lynende forbannet bestefar at straffemålet til Rosenborg var trukket tilbake igår fordi de hadde sett på videoen i ettertid Aas filmet før straffen.. Hun ringte meg med en gang og fortalte det.. Jeg bare lo[:D]

Dytt[:D]

Back
Topp