Noen som har blitt lurt i dag?

Grete71

Forumet er livet
Ikke jeg.. Men så har jeg nettopp stått opp da....[8D]

sambo satt oppe til 2 i natt.. så når jeg våkna hadde han lurt mange alt.. han hadde lagt ut bilde av en baby og skrevet at det detta var stort og flott.. hehehe. siden jeg er på overtid såå kom det en del gratilasjoner :P gjett om jeg lo [8D] så sa jeg at han måtte si det var aprilsøpk før jeg ble ned ringt...

ORIGINAL: whiii

sambo satt oppe til 2 i natt.. så når jeg våkna hadde han lurt mange alt.. han hadde lagt ut bilde av en baby og skrevet at det detta var stort og flott.. hehehe. siden jeg er på overtid såå kom det en del gratilasjoner :P gjett om jeg lo [8D] så sa jeg at han måtte si det var aprilsøpk før jeg ble ned ringt...

Haha, den var bra![:D]

Nei. Men bt.no prøver å lure folk i Bergen til å tro at husene våres må rives for å gjøre plass til Bybanen. Man kan skrive inn adressen sin for å sjekke om det gjelder oss, og når jeg skrev inn vår adresse, så kom det opp at huset vi bor i mest sannsynlig må rives. Hahaha!

Jeg må nok passe meg resten av dagen iallefall, for jeg lurte sambo i dag tidlig...tihi...så tror nok han ar en plan om ta-igjen... [8D]

Jeg stod opp først...vi hadde ligget leeeeenge i dag...tok med med Kajsa ned og han
låg å vrei å strekte seg litt til før han kom etter...når jeg kommer ned ROPER JEG;

"HERREGUUUUUUUUUUUD!!! ÅNEEEEEII!!!! KRISTIAN, DET ER VANN UTOVER HELE KJØKKENGULVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Skal si deg det var en som kom raskt ned trappa...hørtes ut som en trommevirvel...hahahahahahah!!! [:D][:D]
Holdtpå å le meg GLUGG-I-HJEL!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp