Noen som har blitt kvalm?

Belle85

Flørter med forumet
Jeg driver egentlig bare å venter på kvalmen. Er 5+3 i dag. Med førstemann var jeg kvalm og kastet opp i hele svangerskapet. Hvis jeg følger det svangerskapet skal jeg bli kvalm nå på søndag! Jeg håper inderlig at jeg slipper kvalmen denne gangen, men samtidig blir jeg bekymret hvis jeg ikke blir kvalm :( Har nesten ingen symptomer (er forkjølet så kjenner kun på de symptomene)

Merker ingenting til kvalmen enda - heldigvis =)

Men må si jeg håper den kommer i løpet av neste uke, i allefall litt, sånn at jeg slipper å være så bekymret!

Signerer i grunnen Mammasen her! Jeg er heller ikke kvalm, men håper i grunnen at det kommer litt etter hvert! Hadde litt sist svangerskap, men det var ikke uutholdbart! :)

Ikke kvalm nei, var ikke kvalm i forrige svangerskap heller.. kun i korte perioder rett etter at jeg spiste, så jeg krysser fingrene og håper at jeg slipper unna nå også :)

Jeg er småkvalm i perioder, føler meg skikkelig uggen. Håper ikke det blir verre:/

nei, eller er litt på kvelden, men ellers er jeg ganske grei i formen. 

håper så inderlig at jeg slipper kvalmen og spyingen denne gangen så gjør meg inbgenting om jeg ikke merker noe  (kvalmen og spyingen kom i uke 6/7 forrige gang så er veldig spent på disse to ukene som kommeremoticon)

nei, jeg var heller aldri kvalm en eneste dag med de to foregående graviditetene så jeg krysser fingrene denne gangen også!

Jeg er litt småkvalm innimellom.

Antar at kvalmen og spyingen kommer for fullt i uke 6/7 for det gjorde den forige svangerskap og den varte helt til jeg var i 8 mnd... 

Jeg har blitt ganske kvalm allerede.

Men det jeg merker hjelper er mye søvn. Jeg må legge meg ca 21.30 om kvelden, og få 8-9 timers søvn om natten. Da blir jeg mindre kvalm.
Sure drops og grønn doc hjelper også litt på, og ingen frokost før i 10-11 tiden.

Håper inderlig det ikke blir verre, men jeg bør vel regne med det.

Merket veldig lite til kvalmen. Bare hvis jeg er veldig sulten
I grunn minimalt med symptomer her... noe som bekymrer meg litt.

Mammasen skrev:
Merker ingenting til kvalmen enda - heldigvis =)

Men må si jeg håper den kommer i løpet av neste uke, i allefall litt, sånn at jeg slipper å være så bekymret!

Må si jeg signerer dette! Har hatt litt mensmurring, og ømme bryster, så jeg går nesten og venter mensen når som helst, og like nervøs hver gang jeg er på toalettet..! Kan ikke minnes jeg var SÅ bekymra første gang, men det var jeg helt sikkert, bare fortrengt det :P

Back
Topp