Noen som har blitt igangsatt pga bekkensmerter?

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Er det noen som har fått igangsettelsesdato pga bekkensmerter?

jeg har kraftig symfyse-bekkenløsning. Klarer ikke å gå normalt, må ha krykker stort sett. Søvnen er grusom. Lurer på å høre med JM for en samtale på sykehuset for å bli satt i gang/ikke gå over tiden. Men så er det jo om de gjør det? Tilhører Ahus. Gikk noen dager over med nr to. Er ikke ute etter å bli satt i gang mange uker før. Tror bare det er for psyket at det hadde hjulpet å få en dato. 6 uker igjen med konstante smerter, de blir jo verre og verre.:banghead:
 
Jeg har ikke selv erfaring med å settes i gang, men venner og bekjente som har blitt satt i gang/planlagt KS har vært av ulike grunner fra stor baby, fødselsangst og div. svangerskapskomplikasksjoner. Vet ikke noen som har blitt satt i gang av bekkenløsning(men kjenner heller ingrn som har så kraftig bekkenløsning som du beskriver), men når det blir så kraftig begrensende så skader det ikke å spørre, du kan i hvertfall få svar på hva som skjer om du nærmer deg termin :) krysser fingrene for at den lille kommer litt før for deg
 
Jeg skulle bli satt i gang på termin med nr3, pga bekkenplager. Men fødselen startet kl 21 på kvelden før termin. Og 03.16 på termin er hun født:p
 
Jeg skulle bli satt i gang på termin med nr3, pga bekkenplager. Men fødselen startet kl 21 på kvelden før termin. Og 03.16 på termin er hun født:p
Hvor ille var bekkenplagene dine da? Nå kunne jeg ønske jeg kunne bli kvitt de nåå!! Smertestillende for å komme meg ut av senga på morgonen :bag: Vet ahus er veldig strenge, så har sterk sterk tvil på at jeg de vil gjøre noe..
 
Hvor ille var bekkenplagene dine da? Nå kunne jeg ønske jeg kunne bli kvitt de nåå!! Smertestillende for å komme meg ut av senga på morgonen :bag: Vet ahus er veldig strenge, så har sterk sterk tvil på at jeg de vil gjøre noe..
Som du beskrev sånn ca. Måtte bruke krykker for å gå osv. hadde vell og merke hatt d sånn fra uke 30ish, husker ikke helt nøyaktig, men rundt den tida.
 
Back
Topp