Noen som har blitt gravid med endometriose? Eventuelt bruker medisin under graviditeten?

Lykke2014_2018

Betatt av forumet
Jeg har endometriose , og har blitt gravid[emoji847]Men bruker ikke noe medisiner. Det ville ha vært fint å høre om noen har det samme som meg.Trenger jeg å bekymre meg?

[emoji1312]

Jeg har endometriose , og har blitt gravid[emoji847]Men bruker ikke noe medisiner. Det ville ha vært fint å høre om noen har det samme som meg.Trenger jeg å bekymre meg?
Har endometriose og venter nr.3 naturlig, enda jeg har blitt fortalt siden jeg var 13 at jeg aldri kunne få egne barn.[emoji172]
Lurer på om endometriosen er den som gjør meg dårlig da [emoji28] har hatt to svangerskap med hypermesis og kramper, og virker ikke som om det blir noe annerledes denne gangen [emoji23][emoji85]

Jeg har også endometriose! Legen min sa til meg at når man har endo og blir gravid, vil endo smertene forsvinne helt i de 9mnd du er gravid! Så du trenger ikke noe medisin [emoji4]

Jeg har endometriose! Hele 15cm med det! Fikk vite at jeg kom til å slite med å bli gravid, derfor begynte jeg og sambo å prøve ganske tidlig, selv om vi er ganske unge, for da har vi i det minste prøvd! Nå har vi prøvd litt løst i snart et år, å er nå på 5+6 [emoji177] går ikke på medisin, men jeg har ganske vondt til tider.. Men det klarer jeg å leve med, er blitt ganske vandt til det :)

Jeg har også endometriose! Legen min sa til meg at når man har endo og blir gravid, vil endo smertene forsvinne helt i de 9mnd du er gravid! Så du trenger ikke noe medisin [emoji4]
Virkelig! Åh, nå ble jeg letta! Håper det stemmer, for jeg sliter ganske med smertene [emoji28] selv om jeg for det meste fortrenger dem, så er de der, og spesielt om natta, når jeg helst vil sove [emoji19]

Det er dessverre ikke alltid tilfelle at endosmerter forsvinner under graviditet. Dumt at leger sier sånt! Jeg var veldig plaga med smerter under forrige svangerskap.. Dette var visst ganske vanlig fordi man kan ha mye arrvev pga endo, dette vil da gi smerter etterhvert som livmora vokser. Er liksom ikke noe fasitsvar for oss med endo.

Back
Topp