Noen som har blitt avslørt enda?

luringen

Betatt av forumet
Jeg føler meg avslørt, selv om ingen har sagt noe direkte til meg.
Men føler den eldre damen på jobb skotter ned på magen min i ny og ne (hun har radarsyn når det gjelder å se graviditet på folk) og kommer med kommentarer som "du har kanskje ikke så lyst på kaffe" og "ja du er vel litt mottakelig for forkjølelse og sånn nå" :P Ble rimelig fort avslørt sist også fordi jeg hadde "sånne roser i kinnene" :)

Jeg blir garantert avslørt til neste helg, da er det julebord og jeg kjører ALDRI til vanlig, Hehe :) skal heldigvis på ultralyd på onsdag, så om alt viser et normalt svangerskap så er det ikke såå farlig å bli avslørt.

Jeg blei avslørt av ene naboen 3 dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid selv. Ho hadde kjent igjen nicket mitt her inne på babyverden (fra andre steder - har bytta nick nå).
Det var litt kjipt egentlig!
Mest fordi at det var så nytt for meg selv enda... også kom ikke avsløringen på mine egne premisser. Jeg så heller ikke den komme på flere mils avstand, så blei litt sjokkert for å si det sånn.

Men det går da greit!!

Ellers har jeg vært på utdrikkningslag idag!! Har kun drukket Pepsi Max, og det er ingen som har kommentert det!!
emoticon  Syns igrunn det er litt merkelig... tror faktisk mange ikke la merke til det.. og de som gjorde det, sa ingenting - good for me! Så slapp jeg å droppe den bomben idag liksom =P

Jeg har ikke blitt avslørt enda, men av en eller annen merkelig grunn så ser jeg ut som jeg er 8 mnder på vei. Folk titter på magen og spør når nr 3 skal komme osv. Jeg står det og nervøst forsøker å le det bort. Men en vakker dag går det ikke lengre, jeg håper enda det blir noen uker til.

Her går både familie, venner og naboer å venter på når vi skal komme med nyheten, så selv om vi ikke er avslørt helt enda, så kommer det nok ikke som en bombe på de fleste=) Var i en bursdagsfeiring i går kveld, og da følte jeg alle rundt meg satt å fulgte med på hva jeg drakk, hadde en vinflaske med alkoholfri vin, om noen merket det, så var det iallefall ingen som kommenterte det. Vil ha det mellom de nærmeste litt lenger=)

Jeg ble  avslørt av onkelen min for 2 uker siden, men det var sønnen min sin feil :P
Erlend hadde fått tak i mobilen min uten at jeg hadde sett det. Har Iphone 4.
Han har lært seg å åpne tastelåsen og finne frem til bildene.
Onkelen min tok ham på fanget og satt å så mens Erlend bladde gjennom alle bildene.
Og vips der dukka det opp et bilde av graviditetstesten :P

Jeg var skikkelig nervøs i dag, siden vi var bedt på familiemiddag og det skulle serveres hval... det kan jo ikke gravide spise, så jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forklare at jeg bare spiste tilbehøret. Jeg var kjempe stressa og overdramatiserte det hele, så viste det seg at det ikke ble noe problem. Alle var bare opptatt med seg selv, og jeg tok masse grønnsaker og saus, så ingen la merke til at jeg ikke spiste kjøtt..:)

Issti skrev:

Uff, nå lo jeg godt her emoticon Har tenkt i ettertid at jeg kanskje ikke skulle ha sagt noe? Men på en annen side så kunne andre ha kjent deg igjen og, så kanskje at det var bra jeg sa det? 

MaryLou skrev:
Jeg blei avslørt av ene naboen 3 dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid selv. Ho hadde kjent igjen nicket mitt her inne på babyverden (fra andre steder - har bytta nick nå).

Joda.. har tenkt på det mange ganger etterpå. Greit jeg fikk byttet nick tror jeg ja.. hehe!! =P

Back
Topp