luringen
Betatt av forumet
Jeg føler meg avslørt, selv om ingen har sagt noe direkte til meg.
Men føler den eldre damen på jobb skotter ned på magen min i ny og ne (hun har radarsyn når det gjelder å se graviditet på folk) og kommer med kommentarer som "du har kanskje ikke så lyst på kaffe" og "ja du er vel litt mottakelig for forkjølelse og sånn nå" :P Ble rimelig fort avslørt sist også fordi jeg hadde "sånne roser i kinnene" :)
Men føler den eldre damen på jobb skotter ned på magen min i ny og ne (hun har radarsyn når det gjelder å se graviditet på folk) og kommer med kommentarer som "du har kanskje ikke så lyst på kaffe" og "ja du er vel litt mottakelig for forkjølelse og sånn nå" :P Ble rimelig fort avslørt sist også fordi jeg hadde "sånne roser i kinnene" :)
Syns igrunn det er litt merkelig... tror faktisk mange ikke la merke til det.. og de som gjorde det, sa ingenting - good for me! Så slapp jeg å droppe den bomben idag liksom =P
Har tenkt i ettertid at jeg kanskje ikke skulle ha sagt noe? Men på en annen side så kunne andre ha kjent deg igjen og, så kanskje at det var bra jeg sa det?