Noen som har blødd noe?

Jeg har også stadig brun utflod (små mengder) som kommer og går. Jeg tror ikke egentlig at jeg kommer til å miste, men uroer meg fortsatt hver gang det skjer, løper på do for å sjekke hele tiden, analyserer formen, kjenner etter smerter osv. Så du har min medfølelse!
MEN selv om man aldri har noen garantier (ikke en gang når man nærmer seg termin har man jo det), så er det veldig lite sannsynlig at blødningen er farlig når du har sjekket med ul og de ikke har funnet noen årsak der. Håper det gir seg snart :)

Har du en aktiv jobb? Jeg sitter nesten bare på stumpen hele dagen med unntak av en 40 min gåtur midt på dagen.
Er sykepleier i hjemmetjenesten så er litt mye inn og ut, samt stell osv.
Prøvde å gå en liten rolig tur i forgårs. litt over 1 km og bekkenet skriker enda [emoji85]

Jeg har også stadig brun utflod (små mengder) som kommer og går. Jeg tror ikke egentlig at jeg kommer til å miste, men uroer meg fortsatt hver gang det skjer, løper på do for å sjekke hele tiden, analyserer formen, kjenner etter smerter osv. Så du har min medfølelse!
MEN selv om man aldri har noen garantier (ikke en gang når man nærmer seg termin har man jo det), så er det veldig lite sannsynlig at blødningen er farlig når du har sjekket med ul og de ikke har funnet noen årsak der. Håper det gir seg snart :)

Da har vi det veldig likt, huff...det er noe drit, men samtidig litt godt å høre at det finnes andre så ikke jeg blir det skumle unntaket.

Jeg kjenner jeg begynner å bli så lei av å være bekymret.

Får virkelig håpe det ikke er noe alvorlig for noen av oss :)

Er sykepleier i hjemmetjenesten så er litt mye inn og ut, samt stell osv.
Prøvde å gå en liten rolig tur i forgårs. litt over 1 km og bekkenet skriker enda [emoji85]

Åja :) jeg har god erfaring fra hjemmesykepleien, jeg jobbet der i mange år som assistent ved siden av studiene :) trivelig jobb! :) skjønner hva du mener med inn og ut av bil osv ja.

Så kjipt med kranglete bekken, det sliter jeg ikke med heldigvis . Jeg er på tur med hundene i flere timer hver dag. Jeg tror ikke mine blødninger har sammenheng med turene.

Jeg skulle bare ønske jeg sluttet å blø, æsj.

Da er jeg på andre uka med små blødninger. Skjønner godt at du er bekymret, jeg greier heller ikke å beholde roen. Tror jeg må få ordnet meg ultralyd på en eller annen måte.

Edit: Det fikk jeg ikke, for "dette hørtes helt normalt ut".

Last edited:
Da er jeg på andre uka med små blødninger. Skjønner godt at du er bekymret, jeg greier heller ikke å beholde roen. Tror jeg må få ordnet meg ultralyd på en eller annen måte.

Edit: Det fikk jeg ikke, for "dette hørtes helt normalt ut".

Jeg har bestilt meg ny ul om 2 uker. Huff...håper jeg klarer å beholde roen frem til det. Det blir min 6 UL :angelic:

4 privat, 2 offentlige.

Jeg orker bare ikke tanken på at det er noe galt med fosteret nå. Blør du konstant eller er det litt av og på?

Jeg har bestilt meg ny ul om 2 uker. Huff...håper jeg klarer å beholde roen frem til det. Det blir min 6 UL :angelic:

4 privat, 2 offentlige.

Jeg orker bare ikke tanken på at det er noe galt med fosteret nå. Blør du konstant eller er det litt av og på?
Jeg var oppe i 20 ultralyder minst sist jeg var gravid, så jeg dømmer deg ikke ;)

Skal til jordmor på tirsdag, så håper å få høre hjertelyd da. Første graviditeten min endte i MA, andre i SA, og tredje med for tidlig vannavgang, så jeg synes det er vanskelig å slappe av nå selv om jeg får beskjed om at alt er normalt, livmortappen og slimhinnene er ekstra skjøre og blabla.

Blør av og på, gammelt blod som kommer om kvelden. Får noia, og så er det så leeenge til OUL...

Jeg var oppe i 20 ultralyder minst sist jeg var gravid, så jeg dømmer deg ikke ;)

Skal til jordmor på tirsdag, så håper å få høre hjertelyd da. Første graviditeten min endte i MA, andre i SA, og tredje med for tidlig vannavgang, så jeg synes det er vanskelig å slappe av nå selv om jeg får beskjed om at alt er normalt, livmortappen og slimhinnene er ekstra skjøre og blabla.

Blør av og på, gammelt blod som kommer om kvelden. Får noia, og så er det så leeenge til OUL...

Jeg orket ikke mer usikkerhet, så jeg bestilte enda en privat ul time og dro ikveld. Kom akkurat hjem nå.

Alt fint med bebis, grunnen til blødningene er sannsynligvis at morskaka ikke lå så langt fra mormunnen (eller noe sånt) og når livmoren utvidder seg og morkaka blir dratt med oppover så kan små blodkar sprekke og derfor blør jeg litt.

Konklusjon: ikke farlig. :)

Back
Topp