Noen som har bilder av

Ms.ink

Forelsket i forumet
Noen som har bilder av magen deres i uke 18-19 første graviditet? :)
Skal på ferie når jeg er 18-19 uker på vei, og har lyst til å se ca hva jeg kan forvente meg av magestørrelse.
Ja, jeg har googlet men man kan jo ikke akkurat vite at det stemmer og følte meg ikke helt tilfreds.
Og ja, jeg vet det er individuellt men vil bare ha en liten pekepinn :D
Er 1.60 høy og veide ca 55kg før graviditet om det har no å si.
Håper noen vil vise meg :D

Jeg har ingen bilder fra den tia, så antar jeg ikke hadde noe særlig mage da. Hadde en bitteliten kul rundt uke 20-21.

Jeg har, men får ikke delt bilder fordi forumet gir meg feilmelding om at alle bildene mine er for store :-(

Jeg ønsker ikke å legge ut bilde, men hadde nesten ikke mage i uke 18 :) Den kom først rundt uke 20 :) Mistenker den kommer tidligere denne gangen da :p

I uke 18 så jeg mer feit ut en gravid... Men uke 20 sa det bare popp og kulen var ikke til å ta feil av. Bildene er ikke på tlf men PC. Så blir ikkeno bilde:)

Har ikke noe bilde, men er ca like høy som deg, og veide like mye før jeg ble gravid. Magen syntes ikke i litt løse klær, men hadde jeg tettsittende singlett, så man en liten kul. Var vel på det stadiet der folk lurte på om jeg var gravid eller bare hadde lagt på meg :p

Back
Topp