Noen som har bilder av barnerom å vise frem?

3barnsmor*30

Forumet er livet
Vi skal begynne å pusse opp de to barnerommene vi har i løpet av uka... Trenger litt inspirasjon til hvordan vi skal ordne de...
De to eldste våre skal bo på samme rom med køyeseng, og babyen skal få eget rom.
Kom gjerne med fargetips til vegger også!! Har veldig lyst på lyse rom med en vegg i en kontrastfarge..

ingen???

så fint!

Hvor har du kjøpt det teppe solsikke 76?

Hvis jeg får lasta opp bilder så har jeg bilder av Sander sitt rom etter siste forandring nå... men fortsatt litt uferdig å sånn da... hehe...

Der er det ikke helt ferdig ennå å det er en tegning fra barnehagen av Sander på veggen der hvor mange av barna har sagt noe koselig om han... Synes det var fint å henge den på veggen om han skulle ha en dårlig dag engang... [:D]

LILLE ISKAFFE!! nydelig romdu hadde laget[:)] hvor er sengen kjøpt?

takk for svar alle!!!

mye fine barnerom her!!! skal sjekke ut interiørforumet også.... bare ikke kommet så langt enda...
Vi har nå revet snart alt av eldgamle sponplater på veggene, og den stygge billig-laminaten som lå på gulvet.. Så bare det elektriske blir gjort nå er det på`n med å bygge opp og jeg må finne farger til å ha på veggene...
er morro! har henta fargekart i dag... utfordringen er at vi har en gutt og ei jente som skal dele, så bør være ganske nøytralt.. men vi får det nok til!

Back
Topp