Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg mener da å sitte bak rattet? Er det plass til airbag og mage spurte svogeren min sjokkert da jeg skulle til å kjøre en tur.... Har ikke tenkt tanken engang jeg!
Jeg kjører, har ikke så mye valg da jeg har to barn i Bhg et stykke unna som skal leveres og hentes og mat skal handles inn ol..
Men kjørte nå masse de to andre gangen også...
Jeg kjører fremdeles men jeg liker det ikke nå. Er redd fødselen skal starte mens jeg kjører men jeg kommer nok ikke til å kjøre så mye framover. bare når jeg må
Jeg kjører. Kan ikke være helt avhengig av andre. Mannen jobber jo. Sannsynligheten for at fødselen starter med vannavgang i bilen er ikke akkurat stor heller
Ja det er nå noe jeg ikke har tenkt på.. har kjempe god plass i bilen min jeg.. men tenker ikke at det liksom skulle være farlig fordet om jeg er gravid. .skal alle som har en sykdom slutte å kjøre bil for at det kan skje noe.. nope ..koser meg bak rattet
Nei, så fort går det ikke og får jeg rier så får jeg stoppe langs veien. Men er litt redd når jeg sitter i konebilen at vannet skal gå for den har stoff seter...hehe
Kjører enda, og kommer nok til å fortsette med det men trangt er det.. Er ikke fryktelig lang (1.60) og må ha sete langt fram for å nå pedalene, men magen kommer ofte borti rattet - så rattet er justert på det øverste hakket ;p å da må jeg strekke armene ekstra, så blir fort sliten :/
Jeg kjører hvis jeg må... Rattet dulter borti magen hele tiden, så det er ubehagelig... Meeen, nå håper jeg lillebror har tenkt å komme hvert øyeblikk, så det er ikke noe problem