Noen som har bestilt vogn fra kiddies24?

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Hei. Er det noen som har bestilt vogn fra kiddies24? Vurderer å kjøpe tfk vogn derifra men vil gjerne hører erfaringer først

Vi vurderte denne siden, men bestillte fra funsport4all.de i stedet.
Prisen er omtrent det samme når frakt og moms er medregnet. Vi fikk vognen etter ca 3 uker. Det kom et gebyr fra posten på 250 kr, men vi sparte fortsatt over 6000 kr på å kjøpe vognen i Tyskland kontra Norge... :)

Bestilte fra kiddies24 og er veldig fornøyd jeg da. Var innom noen andre nettsteder også, men de ble litt dyrere etter hva jeg regnet ut. Masse penger å spare på å bestille fra utlandet..

Ja, kjøpte TFKs søskenvogn derfra. Veldig fornøyd, tok en uke før den kom på døra (i Sverige). :)

Takk for svar, godt å høre dere er fornøyd. Har nå bestilt tfk søskenvogn med 1 hardbag til 5000 kr med frakt!!! Har sett masse på finn og der får man jo ikke de nyeste tfk vognene under 5000 og det er uten bag OG brukt!!

PTIngvild skrev:
Vi vurderte denne siden, men bestillte fra funsport4all.de i stedet.
Prisen er omtrent det samme når frakt og moms er medregnet. Vi fikk vognen etter ca 3 uker. Det kom et gebyr fra posten på 250 kr, men vi sparte fortsatt over 6000 kr på å kjøpe vognen i Tyskland kontra Norge... :)

Finnes det noe sted på siden man få den oversatt til engelsk?

*MaRgArItA* skrev:
Takk for svar, godt å høre dere er fornøyd. Har nå bestilt tfk søskenvogn med 1 hardbag til 5000 kr med frakt!!! Har sett masse på finn og der får man jo ikke de nyeste tfk vognene under 5000 og det er uten bag OG brukt!!

Ikke glem momsen da :p Tror jeg betalte ca 6500kr tilsammen for det som du har bestilt.

Back
Topp