Jeg var å så på Bugaboo fox med en gang den kom i butikk og da hadde de fortsatt buffaloen også. Så fikk sammenlignet litt. Jeg likte foxen, men likte noen ting ved buffaloen enda bedre, så det ble buffalo på oss. Synes det var kjempevanskelig å bestemme hvilken av de vi skulle velge.
Foxen var veldig fin å se på, kjekt at den kunne slås sammen med sittedelen på og den har bedre demping enn buffaloen. Men jeg likte ikke stoffet på kalesjen, følte det ikke var like vindtett som buffalo. Vi valgte buffalo mest pga den har større forhjul, følte den var mer stødig og robust, og vi vet at mange er fornøyd med den. Vi bor et sted der det er mye snø om vinteren og med gode turstier/veier om sommeren, og da følte vi at buffaloen passet oss bedre [emoji4] Hadde vi bodd i storby og ikke skulle bruke vogna annet enn på senter/asfalt og f.eks. Bodd i 4 etg uten heis hadde nok foxen passet bedre med tanke på at den er lettere. I mine øyne er buffaloen mer allsidig mens foxen er en storbyvogn [emoji6]
Godt mulig foxen funker helt fint på snøføre og i ulike terreng, men det vet jeg ikke siden jeg bare har sammenlignet i butikk og sett videoer på nett av foxen. Hvis du sjekker litt så kanskje det er en butikk i nærheten av deg som har både fox og buffalo fortsatt [emoji6]
Lykke til med vognvalget! [emoji4]