Noen som har bestilt fra makeup mekka?

Har litt derfra. Syns produktene stort sett er overraskende bra i forhold til prisen. Bedre enn typisk billigmerker som de selger på hm og cubus. :)

Syntes de er bra, spes mascaren som er rosa med hvit mascara(forlenger) med.... Ingen bedre hehe :D Leppestiftene er også veldig fine :)

En venninne av meg har noe derfra, har inntrykk av at hun er godt fornøyd. Var ikke klar over at det var så billig da, må kanskje prøve maskara derfra da. Sliter med å finne maskara som ikke gir pandaøyne etter en dag på jobb...

Likte ikke sminken jeg, men kostene var helt greie til å være så billige. Holder ikke evig, men helt ok.

Vant sminke i julekalenderen deres og fikk i posten i dag. Virker bra :) Leppestifter da :)

Synes ikke det er noe særlig. Har prøvd mye forskjellig, men ikke beholdt noe av det over tid. Det eneste jeg virkelig har likt derfra var mascaraen, men den måtte jeg slutte å bruke fordi jeg reagerte på den.

Leppestiftene elsker jeg :) har øyelokkprimer derfra som er god også. Jeg er veldig fornøyd, eneste er maskaraene, de suger tuba etter min mening.

Liker produktene veldig godt :) Eneste problemet er mascaraene, har vel prøvd to forskjellige, begge sverter av. :/

Back
Topp