Noen som har bestilt fra godboken?

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Overskriften sier vel seg selv, jeg lurer på om noen har bestilt den velkomstpakka fra godboken?
Får mye mail fra de, men tør ikke å bestille for noen sier at de fortsetter å sende ting og du får med regning som du må betale.
Det står at velkomstpakken er gratis.

Noen som har bestilt herfra? :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Lillemann får pakke derfra ca en gang i mnd. Du er vel bundet til de i et år hvis du melder deg inn, men det er jo bare å avbestille pakkene. Det går lett over nettet. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og småen elsker bøkene:)

10.04.14 tre skal bli fire <3

Ja og jeg angra noe forferdelig!!! Kom så mye i posten som jeg måtte betale for (står på siden deres).. Jeg ble for grådig og ville ha gratisting men virkelig svi :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja og jeg angra noe forferdelig!!! Kom så mye i posten som jeg måtte betale for (står på siden deres).. Jeg ble for grådig og ville ha gratisting men virkelig svi :p

Hehe, samme skjedde med ei veninne :)
Litt sleipt å skrive på nyhetsbrevet at du får gratispakke osv, så sender de flere ting du må
Betale for :p hehe

Jeg gjorde det, og angra på at jeg heller ikke bare gikk på bokhandelen å kjøpte noe fint der. Syns det var stusselig det vi fikk fra godboken. Pastellfarger, ikke sterke farger. Mye likt som kom...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, har også gjort det, skal få første ordinære klubbpakke nå denne måneden.
De sender deg en mail ei god stund før neste klubbpakke kommer, slik at du kan se hva innholdet er og avbestille hvis du ikke ønsker å motta pakken. Synes det er veldig enkelt og greit jeg, får det jeg ønsker til en god pris, og ønsker jeg ikke pakken er det bare å gå inn på profilsiden min på go'boken og si nei takk...

Altså fra sandvik? Snuppa var med i den da hun var liten, første året hennes, kjekt at vi fikk bøker tilpasset alder. Hun var veldig intr. Ikke hatt problem med utmelding/stopp av pakker...

Her har guttungen vært medlem der siden han var baby.. får mnd bok hver mnd (som er frivillig og kan avbestilles i forkant). Har nå hele alfabet serien, hele disney serien og holder nå på med faktabøkene..
Vi er kjempe fornøyde begge to :D

Sofie fikk det første året med pakker i barselgave hos mamma og de, etterpå begynte vi å avbestille. Min opplevelse er at det ikke er noe problem, man får mail når det er kommet en ny pakke man kan se om man vil ha, og så kan man avbestille hele eller deler av den. Pakkene er veldig rimelige og vi har fått mange fine bøker derfra.

Ulempen er at da vi var medlem fikk vi veldig mange bøker det første leveåret som ikke ble brukt før hun var 1-2 år, fordi det var pekebøker og ikke bøker som man faktisk kunne lese i til barna. Det hadde vært bedre med vers eller noe med mer tekst. Vi fikk jo noen slike også etterhvert, men jeg syns fordelingen var litt ulogisk, og babybøkene burde være med veldig klare bilder, og tekst som barna kan like å lytte til.

Nå senere har vi byttet til bokklubben barn, da vi syns vi begynte å få mye av det samme hos goboken. Fint med variasjon. Bokklubben barn er dyrere da.

Lurer på om det er litt forvirring her. Har vært medlem i både goboken og barnas egen bokklubb. Den sistnevnte var man bundet til i 1 år, og fikk ting som absolutt ikke var tilpasset. Men goboken kan man melde seg ut av dagen etter å ha mottatt gratis pakken.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Overskriften sier vel seg selv, jeg lurer på om noen har bestilt den velkomstpakka fra godboken?
Får mye mail fra de, men tør ikke å bestille for noen sier at de fortsetter å sende ting og du får med regning som du må betale.
Det står at velkomstpakken er gratis.

Noen som har bestilt herfra? :)

Hei!

Goboken er vår (babyverden/Sandviks) sin bokklubb! :)
Mail får du fordi du er medlem her ;)
Ja, medlemskapet i bokklubben er løpende, men du står fritt til å avbestille bokpakkene.

Når du får en bokpakke fra oss så får du også med informasjon om den neste bokpakken, samt informasjon om hvordan du avbestiller denne. Du har en egen side på goboken.no som du kan logge deg inn på.

Hvis det er noe du lurer på angående bestillingen, kan du enkelt sjekke det meste på "Min side" på nettet. Finner du ikke ut av det, ring oss gjerne på tlf. 51 44 00 51, eller send en e-post til: kundeservice@goboken.no

Her finner du mere info http://www.goboken.no/Kundeservice/Spoersmaal-og-svar/

Jeg er medlem av goboken. Har vært medlem et par ganger. Da barna var små og nå.
Da de var små fikk jeg en del bøker jeg ikke likte.

Men nå har vi samlet ABC-serien, FAKTA-serien og DISNEY-serien og kjempe fornøyd!!!

Det følger med CD og bok. Så ofte spiser vi mat og hører på lydbok samtidig. Har også boka stående på siden av bordet, så barna får fulgt med.

De lærer utrolig mye av det. De lærer å lytte, følge med på bilder og lærer om forskjellige ting:D

Sniker. Jeg ble medlem av goboken, fikk gratis-pakka og meldte meg ut dagen etterpå. Ikke hørt ett pip siden. Er 4 mnd siden ca.

Back
Topp