Noen som har bestilt 3D?

@mandasMamma

Glad i forumet
Når skal dere dra?
Er det ikke mellom uke 24-28 det er best å se eller?
Mener jeg har hørt det
Tenkte kanskje å bestille etter september lønna den 20.
Er 25 uker den uka.
Noen som vet om det lønner seg betille på Volvat eller Majorstua klinikken?

Jeg tror det er den beste tiden ja! [:D] Ikke dra på Majorstua Klinikken! De får så dårlig omtale!!!!!!!!! Legen er også anmeldt for volld mot pasienter! Prøv Nøtterøy Klinikken (på Nøtterøy) eller Balder Klinikken. NK skal visst være veldig bra, og billig 750,- da får du dvd + bilder!

Lykke til[:D]

Hm hm, jeg har nå bestilt på Majorstuaklinikken jeg i allefall, tviler vel i grunn på at de hadde hatt praksisen oppe og rullet om han var i fare for å utøve vold på oss vordene mødre...??? Hørtes jo helt snålt ut, hm hm.. Så vi beholder timen vi har fått den 6 september vi, da er vi 24+2 uker på vei! [:D] Vi gleder oss så utrolig masse! Og jeg har bare hørt lovende ord fra venninner som har vært der. Skal gi tilbakemelding når jeg har vært der jeg...[;)]

Vi har varit på Majorstuaklinikken på en tidig 3D UL och det var då inga konstigheter!
Trevliga och bra!! [:)]

jeg har ikke bestilt! vet ikke om vi tar oss råd til det heller! Det frister selvfølgelig da! :)

Men vi får ihvertfall ta vanlig UL først! har ikke time før neste fredag, da er jeg 18+5!

JEg har vært på Majorstuaklinikken før og det var kjempebra. Skal dit igjen 11 september på 3D. Da er jeg 24 uker. Jeg har bare hørt positivt om dem!!

Ang. Majorstuaklinikken: klinikken er det, som med det meste, noen som er kjempefornøyd med, og andre som ikke er fornøyd (vet at andre her inne på bv har fått bilder kun av hender, føtter etc....av bebisen, ikke av ansikt, og at noen føler seg dårlig behandlet, men er som sagt bare noen som klager på dette)

En av legen der er anmeldt for vold mot en gravid kvinne (gjelder altså bare en av legene[;)]beklager husker ikke navnet). Han skal ha kommet så sent til timen at  det bare var 10 min til å gjennomføre undersøkelsen, blitt irritert fordi bebisen låg med ansiktet bort når han hadde det travelt, og da slått dama i magen med UL sonden så hardt at ho fikk skikkelig vondt. Men jeg har altså ikke hørt at det er mer enn et tilfelle av dette, så sjangsen er vel at man får god behandling der også...[;)]

Jeg kjenner flere som har vært på Mk, og de er alle veldig lite fornøyde med behandlingen. De har møtt en sur lege, som hele tiden forklarer hvor flink han er... Han er ikke god på kommunikasjon, og siden han snakker gebrokkent er det ikke lett å forstå hva han sier der han mumler. (Legen er også kjennt for å være røff i sin behandling.) Han har også satt diagnoser på babyer som er helt feil... Så summen av dette, gjør at jeg er veldig skeptisk til stedet!

Selvsagt er det sikkert mange som er fornøyde også, men for vår del, velger vi å skygge unna det stedet! [:D]

Back
Topp