Noen som har bestillt reise gjennom NAZAR ??

Har ikke reist med di selv,men kjenner andre som har å di har ikke hatt noe å utsette på di.
Så jeg hadde ikke vært redd for å bestilt tur med di!

Enaj skrev:
Jeg er veldig der at du får det du betaler for... så er reisen møkkbillig så er det sikkert en møkkreise også.

Ser ikke møkk ut altså... tre stjerners hotell ved stranden og det virker veldig ålreit.. Andre datoer enn hva jeg har sett på koster mye mer til samme hotell.. Men man kan jo aldri være 100% sikker. Er mer reiseselskapet jeg er nysgjerrig på :)

Vi reiste med Nazar til Tyrkia en gang og var veldig godt fornøyd med det. Det var ikke noen annerledes å reise med de enn med Ving eller Star Tour f.eks :-)

Takk for svar :) Man blir litt "skeptisk" til ting man aldri har hørt om.. Men, jeg tror nok ikke det skl være noe problem :)

Vi er veldig fornøyd med nazar

Men vær obs på at du ikke nødvendigvis flyr fra Gardermoen (dersom du bor på østlandet), og de bruker et Tyrkisk flyselskap, så kabinpersonalet snakker ikke norsk. Dersom dere tenker å være med på utflukter kan det hende guidingen er på engelsk eller "skandinavisk", som i praksis ofte beyr dansk.
Ut over dette er det som å reise med en hvilken som helst annen charteroperatør. Jeg personlig liker nazar MYE bedre enn Ving

reiste med de i fjor og var kjempefornøyd!!!!

Jeg TROR det var en sak med de i media for en liten stund siden. Google dem og se.

Har ikke reist med de selv, men har hørt BARE positivt om dem. Og de er jo ikke akkurat ukjente...de har hatt reisebyrå i mange år har de ikke?

Kjenner noen som har reist med de to år på rad, vært kjempefornøyde. Jeg hadde ikke hatt problemer med å reise med de:)

Vi reiste med Nazar i fjor sommer til Tyrkia og vi var fornøyde :) De på kundeservice var også kjempe hyggelige og hjelpsomme svensker ;)

Vi reiste med Nazar i fjor. Vi reiste på såkalt "lucky 4-star" som er uspesifisert, men garantert minimum 4 stjerners all-inclusive-hotell. Vi ankom Tyrkia kl 03 på natta, og da kunne ikke Nazar finne oss på listene sine. De hadde ingen hotell til oss! Vi reiste med dattera vår som da var 13 mnd, hun hadde nesten ikke sovet og det var midt på natta... Vi måtte vente halvannen time på flyplassen mens de stresset og ringte rundt  til ulike hoteller for å høre om de hadde rom til oss. 

Da vi endelig kom oss avgårde var det mye surr fra bussjåføren og reiselederen. Et av hotellene kunne de ikke finne (!!), så vi stod stille i over en halvtime mens reiselederen løp rundt i Alanya og lette etter hotellet. Ikke akkurat det morsomste når klokka var 6 på morgenen etter en lang reise.

Da vi kom oss til hotellet var alt greit. Fikk et flott hotell med god mat og stor leilighet, og vi hadde en super ferie. Men starten på ferien var helt pyton. Spesielt da vi stod på flyplassen og alle hotell de ringte til var fullbooket. Da lurte jeg en stund på hvor vi skulle sove den natta. 

Back
Topp