noen som har bestillt bleiebøtte med nr 2?

hope<3

Elsker forumet
Jeg vet ikke hvorfor men jeg trodde vi fikk det andre gangen også hehe. men den gang ei :/
Noen andre som har fått det 2 ganger ?

Står vel at man kun kan få det 1 gang når man registrerer seg :-) Men nå har vi fortsatt bøtta fra førstemann og siden en likevel må kjøpe de dyre refillene for å få den "gratis" bøtta så gjør jeg nok neppe et forsøk på å få en til 

Nei jeg har ikke tatt meg bryet meg å bestille det denne gangen,vi brukte den ikke så lenge sist heller. når refilene var tomme, gikk vi over til å bruke vanlig søppelbøtte og kjøpte hundeposer i stede til å legge bæsjebleiene i. dette gjør vi fortsatt også fungerer  like bra for vår del, samt at det er mye billigere løsning.

Hentet ut sist, brukte refillene og byttet ut med vanlige søppleposer..
Går over til vanlig pedalbøtte nå..
Den gamle STINKER og (snart) storebror er veldig opptatt av å kaste bleiene selv og da bytter vi ligegjerne til en mer praktisk søpplebøtte;)

Vi har også den bleiebøtta, MEN den har gått i stykker (ene av fjærene røyk)

Jeg tror egentlig at jeg bare skal skaffe meg en vanlig søppelbøtte med sånn vipplokk (ikke pedalbøtte) og så bare bruke vanlige søppelposer. Det er dette vi gjør nå, bare at posen er i den gamle ødelagte bleiebøtta :-P Funker helt fint og det er faktisk lettere å huske på at posen må ut...  (her er bossbøtta ute såpass langt vekke fra huset at jeg ikke går dit sånn helt uten videre, såvidt jeg går dit med babycall i lomma når jenta mi sover)

Vi kastet bleiebøtta forrige gang fordi den sto på varmekabler på badet og stinket....
Skal ikke ha bleiebøtte denne gangen. Satser på å ha bleiene i brødposer eller hundeposer og kaste dem i husholdningssøppelet, det kastes så ofte at det ikke vil få tid til å gjære og stinke. Hundeposer er mye billigere enn de refillene...

Back
Topp