Noen som har bestemt seg for vogn?

Felicidad

Gravid med # 1
Vet ikke om det er en annen tråd om det samme?

Jeg har desverre gått meg vill i vogn-jungelen, tror jeg. Eller, vi tror ganske sikkert at vi ender opp med emmaljunga... men bare der er det jo tusen forskjellige! :p

Hvilken vogn har dere kjøpt eller tenkt til å kjøpe? Hvorfor? Flere enn meg som er usikre?

Vi har kjøpt emmaljunga Edge duo :)
Er første barn her så vet ikke hvordan den funker i praksis,men hørt fra andre at den skal være bra,også solgtes den pent brukt for 800kr(koster vel 8000kr ny)
Må ha en til,til de dagene vi skal bort,for den er svær å ha med i bilen xD

Vi har kjøpt emmaljunga Edge duo :)
Er første barn her så vet ikke hvordan den funker i praksis,men hørt fra andre at den skal være bra,også solgtes den pent brukt for 800kr(koster vel 8000kr ny)
Må ha en til,til de dagene vi skal bort,for den er svær å ha med i bilen xD

Oi, da var dere heldige med prisen! :) Hvilket understell er det da?

Jeg har Emmaljunga nitro city, med sportsdel etter jenta, og har nettopp kjøpt ny bagdel :D

Vi har en simo kombi fra eldstemann, var veldig fornøyd med den fram til vi byttet til sportsdelen da han var ca åtte måneder. Nå har vi en tfk sportsvogn og er superfornøyde med den. Desverre syns jeg bagen til tfk er alt for liten, så vi kommer til å bruke simoen i starten hvertfall :) Desverre for meg blir det nok ingen ny vogn her, hvertfall ikke med det første ;)

Vet ikke - har fått budsjett på 10.000,- av svigers så bør vel få en fin vogn som også kan brukes av nestemann for den prisen :-) Må se litt etterhvert. MEN, stemmer det at man bør kjøpe i januar fordi mange av 2013 modellene da kommer på salg? :-)

kjøpte en emmaljunga brukt, 10 år gammel! så har veldig lyst på en ny!! Men jeg har også titta i heeeele dag, og jeg blir bare crazy. så tenker jeg også. hmm.... vi betalte 1000 kr for en helt grei og fungerende vogn som vi har brukt i 2 år. skal jeg gidde å bruke 5000-7000 på en helt ny nå??

Fortsett gjerne med vogn diskusjon! Er selv så usikker på hvilken vogn vi skal velge. Synes også Stokke crusi er så fin men burde man kanskje ha gummihjul når man bor i nord Norge og vinteren er glatt, slapsete og mye snø? ;)

Vi skal ha emmaljunga mondial duo :) Med svingbare hjul som kan låses! Den skal være i hvit/krem farge : ))

Jeg bor i 5 etg uten heis (gammel bygård), og må bære bagen opp og ned sikkert flere ganger om dagen. I gangen nede er så vidt plass til en vogn, så den kan ikke være for svær. Selv om jeg bor i Oslo, så ønsker jeg å gå endel turer i skog og mark.
Kom med tips!!!

Emmaljunga edge duo tror jeg!:) spørs litt om jeg får den i bilen på ett normalt hvis!:p

Her har vi bestemt oss for TFK med multi x bagen:-) hadde egentlig tenkt å vente med vognhandel til etter oul, men på fredag har barnas hus 25% på alle barnevogner så tror jeg skal slå til da:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Virker som veldig få har hørt om Hartan. Det er er tysk merke som tilsvarer emmaljunga i kvalitet. Vogna er lett, kan snus begge veier og har stor liggebag. Alle typer understell. Kan velges i masse farger. Har selv Hartan skater s fra forrige barn. Kjempefornøyd! Skal ha den til dette barnet og :-)

Har en simo fra 2002 :p hel og fin og ser jaggu helt ubrukt ut etter å være så gammel. Men har jeg cash tror jeg vil kjøpe en ny ( el fint brukt ) jeg syntes simo er veldig fin vogn for meg som ikke bruker bil både i snø, slaps og asfalt.

Her har vi bestemt oss for TFK med multi x bagen:-) hadde egentlig tenkt å vente med vognhandel til etter oul, men på fredag har barnas hus 25% på alle barnevogner så tror jeg skal slå til da:-)

Tror det bare gjelder to merker, Stokke og et annet merke - i alle fall det jeg leste på hjemmesiden ;) men om det er en av de du skl ha er det jo supert :D

Tror det bare gjelder to merker, Stokke og et annet merke - i alle fall det jeg leste på hjemmesiden ;) men om det er en av de du skl ha er det jo supert :D
Var innom barnas hus tidligere i uka her, og da sa de at det gjaldt alle merker bortsett fra stokke og mountain buggy;)

Back
Topp