Noen som har bestemt seg for vogn?

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har bestemt seg for hvilken vogn dere skal ha? 
Vi er begynt å se litt...Foreløbig bare på internett da.. 

Men hvilken skal dere ha, og når skal dere kjøpe? 
 
Vi har emmaljunga city cross fra før, men har veldig lyst å skifte den ut pga liten bag og noe herk på snø! Angrer på at jeg ikke kjøpte Simo duo i utgangspunktet! Evt kjøpe en søskenvogn...
 
Vi har kjøpt en TFK Twinner Twist 2012 modell brukt på finn.no. Håper og tror vi blir fornøyd med den.
 
Trille hippa lght:-) det er ei dansk vogn, og er mye som duoedge, bare med to svingbare hjul foran!
 
Har lyst på Emmaljunga City Cross eller Cerox, eller Brio Happy.
 
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe City Cross igjen. Vi hadde den til de to første og vi var kjempefornøyd. Kjenner ikke igjen beskrivelsen av liten bag og dårlig på snøføre :) Vist en måler madrassen i bagen mot madrassen i duo edge så er den smalere nede og kanskje 1 cm kortere :)
 
Tenker at det blir en emmaljunga, men er ikke helt sikker på hvilken enda. Har litt lyst på edge duo, men har hørt noen si den er stor og tung. Noen som har prøvd den? 
 


*Go`Jenta* skrev:
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe City Cross igjen. Vi hadde den til de to første og vi var kjempefornøyd. Kjenner ikke igjen beskrivelsen av liten bag og dårlig på snøføre :) Vist en måler madrassen i bagen mot madrassen i duo edge så er den smalere nede og kanskje 1 cm kortere :)



Nei, klart det er smak og behag det kommer an på! Her vi bor e det ofte 30-40 cm snø, og det kam fort bli 10 cm før brøytebilene har vært her. Da blir problemet at man "brøyter" veg med vogna da den er så lav. De breie hjulene får ikke tak og gjør at man flyter oppå!! MEN om det er lite snø, og godt brøytet er vogna for all del ok! Ang mål er city bag 72 cm lang, og duo Edge 79 cm, så det er litt mer enn en cm! ;) Og for vår del med en lang baby ble det slutt på bagdelen da hun var fem mnd.. Litt for tidlig syns jeg.. Men det er en fin vogn vogn å se til da! :)
 
Tfk joggster twist tror jeg. Ikke den største barggen, men ganske stor. Lett å trille både i terreng og på landeveien, svingbart forhjul,liten sammenlagt og ikke minst laaaang rygg på sportsvogndelen. Har snust litt på emmaljunga mondial pga baggen, men orker ikke tunge 4 hjulinger + at ungen vokser jo ut av sportsvogndelen Ila det 1 året fordi ryggen er så kort. Kommer til å supplere med bugaboo bee som sommetrille/shoppingtrille,
 
tfk vogna har en god å stor begg.den vogna er en av di få me større begg en andre vogner.har den selv,mn må handle søskenvogn
 
Vi har simo kombi. Skal kjøpe en søskenvogn.
 
Lurer litt på city crossen her også. Bare få tatt oss en tur i butikken å sett litt nærmere på den og forhåpentligvis prøvd den i bilen. Har et hundebur vi må få plass til også, så kan fort bli litt trangt.. Etter vi har bestemt oss prøver jeg nok å se om jeg kommer over noe på finn.no.
 
Her blir det Emmaljunga City Cross med City Bag (samt søskenbrett).
Søskenbrettet er kjøpt inn billig på finn, mens selve vognen skal bestilles i løpet av første uken i januar 2013. Bestiller hos babyforhandleren i Strømstad, så sparer jeg litt :)
Har forresten også kjøpt stellebaggen (Emmaljunga Sport - PP black), da noen på finn solgte helt ny uåpnet i plast til nesten 300 kroner billigere enn i butikken (!).

Har også skaffet utrolig billig søskenvogn - Emmaljunga Cangaroo.
Få en søskenvogn for kun 1000 kr er billig det! Helt fin og skadefri!
Det var rene lykken!
 
Emmajunga City Cross. Jeg er liten, så ønsker å ha en lett og hånderlig vogn. 
 
vi he simo kombi fra første mann å den er like fin enda,så den skal v iogså bruke no...
:-)
 
Vi har kjøpt emmaljunga edge duo, er veldig fornøyd :)
 
Vi har bestillt emmaljunga mondial duo:) håper vi blir fornøyd:)
 
Vi har kjøpt en gammel Svithun bagvogn fra 1970-tallet til lillebror!! Nyydelig :-)
Så blir det emmaljunga nitro city når han trenger sportsvogn!
 
Back
Topp