Noen som har bestemt navn,eller bare "vet" hva det blir???

Tamera1985

Betatt av forumet
Jeg er allrede ganske sikker på at dert blir en jente, men har kun hatt guttenavn,inntil i går :)
Vis jeg for det igjennom med samboeren,da blir det Saga Matilda/e :)
Noen andre som har dette klart????

Hvis det blir gutt, så blir det Martin Leander :)

Ellers liker jeg også Jonathan, Krisander, Oleander, Martinius, Olai

Jentenavn har vi ikke tenkt på, for det skal være en gutt denne gangen... hehe... Føler jeg har brukt opp de jentenavnene jeg vil ha til de 3 jentene jeg har allerede... de heter Emilie Madeleine, Norah Amalie og Hermine Miranda :) Sønnen min heter Kristoffer Andreas... :)

Det var masse fine navn :)
Jeg har en gutt på 15 månder som heter William Leander :)
Så vis magefølelsen tar feil,å det blir en gutt, så vil jeg ha Kevin Matheo :)

Vi liker gamle, trauste og "norske" navn, så vi har funnet noen favoritter allerede. 

Jentenavn er klart. Men guttenavn er vi uenige om. :) Jentenavn har jeg trumfet igjennom før vi snakket om å bli kjærester. :P

Har det klart hvis det blir jente ihvertfall... Sønnen min er oppkalt, så blir nok noe oppkalling neste gang også

snusmumrik skrev:
Har det klart hvis det blir jente ihvertfall... Sønnen min er oppkalt, så blir nok noe oppkalling neste gang også

Akkuratt det samme her, kommer det en gutt så vil vi nok få litt problem med navn:-/

Hvis det blir en jente er vi ganske sikker på at hun skal hete Mathilde.. Har ingen anelse om hvilke guttenavn vi ender opp med! jeg liker Jonas, men kjæresten er ikke helt enig der!! Vi får se.. må klare å komme oss igjennom de berømte 12 uker først:)

Maja er favoritten her hvis det blir jente. Samboeren min liker også Kine eller Line (men de liker ikke jeg så godt) :-P

mange spennede og spesielle dobbelt navn her :) liker at navnene ikke er helt vanlig, for i dag er der så mange barn som har samme navn!

jeg er inne på dette med å gå i generasjon, så er ikke like oppfinsom :P bur på gård og er odelsjente. her har det i 4 genrasjoner vært en Knut. pappa heter også det :)
blir det jente, er jeg veldig glad i Signe. Bestemora mi heiter det :)
jeg liker de navna, men veit ikke hva gubben sider, vi har ikke snakka så mye om navn ennå ;)

Jentenavnet er helt klart, men vil ikke legge det ut er, i frykt for at noen andre skal like det litt for godt, og "ta det fra meg". Initialene er hvertfall L - M. ;-))
Guttenavn er vi ganske usikker på. Har lenge sagt "Lucas Alexander", men føler det er blitt så oppbrukt til nå, at det blir det ikke noe av. Vil ikke ha et navn på min lille dyrebare skatt som "alle andre" har.

Har et jentenavn klart, troooor jeg.. hehe... Men ingen guttenavn.. Litt synd siden jeg er BOMBESIKKER på at det kommer en gutt hehe..

Vi har Victoria på jente å Lucas på gutt.
Er ikke sånn kjempe fan av Lucas- da jeg føler det er så oppbrukt, - men samboer nekter å gi seg :P  hehe. Så da får han vel ha den gleden:)  Synes det er fint å alt det der- bare veeeeldig mange som har blitt døpt det de siste årene.

lillemeg87 skrev:
Vi har Victoria på jente å Lucas på gutt.
Er ikke sånn kjempe fan av Lucas- da jeg føler det er så oppbrukt, - men samboer nekter å gi seg :P  hehe. Så da får han vel ha den gleden:)  Synes det er fint å alt det der- bare veeeeldig mange som har blitt døpt det de siste årene.

Ja, dessverre er Lucas litt oppbrukt :( Kjenner vel fire gutter som ble døpt det bare i fjor, hehe... Synd, liker det navnet godt sjøl :(

jeg har alltid sagt at vis jeg fikk jente skulle hun hete emma etter min gran tante men så kom jenta og hu ble en aurora  for emma er jo så brukt opp  det er veldig mange som heter det , men jeg gir meg ikke blir det jente nå så blir det en emma pluss et navn til men det er ikke bestemt enda
gutt så liker jeg storm andreas . eller eik andreas
min oldefar het andreas
som dere kjønner viktig med å bli oppkaldt etter noen  her i gården
men det er jo mange mnd igjen så vi får nå se

Vi er enige om jentenavn, da blir det Josefine men guttenavn så står vi mellom Birk eller Liam og vi klarer ikke bestemme oss for hvilket som er finest.

Vi venter, men jeg har 2 favoritt jentenavn. Blir det gutt denne gangen også blir det vaaanskelig :P

Vis d blir en gutt så he eg litt lust at an ska hetta Theodor, men at me bare bruge theo =D 
He ikke tenkt någe speiselt på jente navn, sian mage følelsen seie gutt :P
Å alle de finaste jente navnå e på topp ti, vill ikke risikera at hu ska ha likt navn som så mange andre. 

Vi har hatt navn klare ganske lenge, Pernille og Leo:) Vi brukte omtrent 10 min på å bli enige:P

Vi skal vente med å finne navn til vi vet kjønn.
Samboeren har ingen forslag, men jeg synes det er gøy med navn og har laget en egen liste over alle navnene som er aktuelle for min del. Tenker å vise frem riktig liste (gutt eller jente) for samboer etter ul, så kan han være med å bestemme derfra. 

Back
Topp