Noen som har Besafe iZi Go Modular babybilstol

En tråd i 'November 2020' startet av Bygdejenta, 12 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Kan noen som har denne stolen gi et lite vink? Trenger å sjekke en ting angående den stolen som jeg ikke klarer å finne ut... Det er snakk om den stolen der som er fra 2018, ikke den nyeste typen av den stolen. Om det står Stokke foran navnet gjør det ingenting :)

2. sauemor Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Mener det er den vi har, fra 2016, i-sizeo_O

3. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Kan du sjekke om det er en glidelås i ryggen og om det ligger noe bak den ryggen når du tar opp glidelåsen (noe skumgummi, event. )?

4. sauemor Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Den ligger på loftet enda, men skal hente den ned torsdag, håper det går fint å vente:D

• Liker Liker x 1
  5. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg har akkurat vasket vår, som er fra 2017. Ikke noe bak i ryggen på den annet enn isopor mener jeg. Sideputer ved hodet og ekstra pute i rumpa her.

• Liker Liker x 1
  6. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

For her er det ingenting i ryggen. Da er det bare plastikk og ingenting annet. Sikker på at det er noe isopor og ikke noe annet bak glidelåsen i ryggen? Sideputene ved hodet er plassert tilbake og den ekstra puta i rumpa er også på plass. Alt ble tatt ut etter hvert som storesøster ble større, og så har det bare ligget løst siden. Sliter med at vi sitter igjen med en del jeg rett og slett ikke forstår hvor hører til o_O

7. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Legg ut bilde av delen da, så kan jeg sjekke?

8. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Her kommer bilde av delen 20201014_100928.jpg

9. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Hmm.. Ikke noe sånt bak i min, ikke funnet den delen der til setet her heller. Nå blir jeg usikker på om jeg kanskje har mistet noe!

10. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Jeg har stolen. Den er vel kjøpt ny i 2019.. er så mange deler på den men jeg har ikke vasket den da.. var nyvaska da jeg fikk den :)

11. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Jeg skjønner virkelig ikke hvor denne delen hører til når den ikke hører til den stolen. Er den ingenting bak i ryggen bak glidelåsen? Slik ser det ut hos meg:
    20201014_100937.jpg

12. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Du får si ifra hvis du ser den delen jeg la ut bilde av tidligere :hilarious:

13. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Kan ta bilde så ser vi fort om det er samme stol
    Iallfall. Er en haug av puter som skal ut etterhvert som baby vokser :)

14. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Høres veldig riktig ut :):hilarious:

15. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Prøvde å ta noen bilder.. har pose i og jeg strevde så med å legge den inn i går at jeg nekter å ta den ut :hilarious::hilarious:

8C997E6E-D528-4007-8C5A-5BFDF7C65029.jpeg D5568D2B-1395-4580-86F9-CE0E18E297AA.jpeg 0017A9BF-73CF-4773-A9B4-2C623EC0756F.jpeg

• Informativ Informativ x 1
  16. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Forstår deg veldig godt. Funka fint de bildene der. Ser ut som om det ikke er noe som helst i den ryggen der, nei o_O

• Kreativ Kreativ x 1
  17. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Nei, jeg kunne ikke se noe..

• Liker Liker x 1
  18. sauemor Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Ikke noe skumgummi bak her iallefall:pompus:

• Liker Liker x 1
  19. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Takk for at dere sjekket, begge to! Fortsatt et mysterium hvor den delen hører til, men da kan vi i hvert fall utelukke babybilstolen :)

Del denne siden