Noen som har Besafe iZi Go Modular babybilstol

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Kan noen som har denne stolen gi et lite vink? Trenger å sjekke en ting angående den stolen som jeg ikke klarer å finne ut... Det er snakk om den stolen der som er fra 2018, ikke den nyeste typen av den stolen. Om det står Stokke foran navnet gjør det ingenting :)
 
Mener det er den vi har, fra 2016, i-sizeo_O
 
Kan du sjekke om det er en glidelås i ryggen og om det ligger noe bak den ryggen når du tar opp glidelåsen (noe skumgummi, event. )?

Den ligger på loftet enda, men skal hente den ned torsdag, håper det går fint å vente:D
 
Jeg har akkurat vasket vår, som er fra 2017. Ikke noe bak i ryggen på den annet enn isopor mener jeg. Sideputer ved hodet og ekstra pute i rumpa her.
 
Jeg har akkurat vasket vår, som er fra 2017. Ikke noe bak i ryggen på den annet enn isopor mener jeg. Sideputer ved hodet og ekstra pute i rumpa her.
For her er det ingenting i ryggen. Da er det bare plastikk og ingenting annet. Sikker på at det er noe isopor og ikke noe annet bak glidelåsen i ryggen? Sideputene ved hodet er plassert tilbake og den ekstra puta i rumpa er også på plass. Alt ble tatt ut etter hvert som storesøster ble større, og så har det bare ligget løst siden. Sliter med at vi sitter igjen med en del jeg rett og slett ikke forstår hvor hører til o_O
 
For her er det ingenting i ryggen. Da er det bare plastikk og ingenting annet. Sikker på at det er noe isopor og ikke noe annet bak glidelåsen i ryggen? Sideputene ved hodet er plassert tilbake og den ekstra puta i rumpa er også på plass. Alt ble tatt ut etter hvert som storesøster ble større, og så har det bare ligget løst siden. Sliter med at vi sitter igjen med en del jeg rett og slett ikke forstår hvor hører til o_O
Legg ut bilde av delen da, så kan jeg sjekke?
 
Jeg har stolen. Den er vel kjøpt ny i 2019.. er så mange deler på den men jeg har ikke vasket den da.. var nyvaska da jeg fikk den :)
 
Hmm.. Ikke noe sånt bak i min, ikke funnet den delen der til setet her heller. Nå blir jeg usikker på om jeg kanskje har mistet noe!
Jeg skjønner virkelig ikke hvor denne delen hører til når den ikke hører til den stolen. Er den ingenting bak i ryggen bak glidelåsen? Slik ser det ut hos meg:
20201014_100937.jpg
 
Du får si ifra hvis du ser den delen jeg la ut bilde av tidligere :hilarious:
Kan ta bilde så ser vi fort om det er samme stol
Iallfall. Er en haug av puter som skal ut etterhvert som baby vokser :)
 
Back
Topp