Noen som har BErgans dunjakke??

ORIGINAL: truseprinsesse

Ring en sportsbutikk og hør!

Må vel gjøre det dersom ingen her vet! Var liksom lettere å slenge ut ett spørsmål her først!!

Jeg har Helly Hansen dunjakke, og mener at den skal vaskes med noe hardt i maskinen (f.eks. en tennisball e.l.), og så skal den tørke flatt.  Vet ikke om det er det samme med Bergans jakkene.  Vaskelappene henger som regel på de som du tar av (hvis du skjønner hva jeg mener) på Bergans klær.  Jeg har klistra en opp på veggen på vaskerommet, men det er for ytterjakker, ikke dunjakker....

ORIGINAL: @ne

Jeg har Helly Hansen dunjakke, og mener at den skal vaskes med noe hardt i maskinen (f.eks. en tennisball e.l.), og så skal den tørke flatt.  Vet ikke om det er det samme med Bergans jakkene.  Vaskelappene henger som regel på de som du tar av (hvis du skjønner hva jeg mener) på Bergans klær.  Jeg har klistra en opp på veggen på vaskerommet, men det er for ytterjakker, ikke dunjakker....

Regna nesten med det.. Men de lappene der går jo rett i søpla! Må vel ringe noen da!

ORIGINAL: x:x:

Vaskeforskrift:
Maskinvask, vaskemiddel: 1/3  av vanlig dosering.
Vaskeprossess: Varmvask (40 %)
Skylling: Minst 5 vann (?) , sentrifugeres maskin 30 sekunder,
Tørking: Tørketrommel, min, kapasitet 7 kg/180 l, ved maks 60 grader celsius

Tusen takk for at du gidda finne ut! Men varmvask 40%.. er det 40 grader kanskje?

Back
Topp