Noen som har begynt med grøt?

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Vi tenker å begynne til helgen, Hun blir 4 mnd på mandag, og hun legger så lite på seg og virker veldig moden for å få noe annet enn pupp. Og jeg håper det kan hjelpe på nattesøvnen, er MEKTIG lei av å stå opp hver 2. -3. time hele natta

vi tenker å starte på formiddagen med grøt for å se åssen magen tåler det. så på kvelden etterhvert. eldstejenta sov iallefall bedre med grøt i magen, så er lov å hååååpe.

Helsesøster her sier at grøt bare er vomfyll, det er ikke sånn at de legger mer på seg når de spiser det 

ORIGINAL: Moradi

Helsesøster her sier at grøt bare er vomfyll, det er ikke sånn at de legger mer på seg når de spiser det 

Både og.

Han har fått grøt en kveld, men merka ikke noe forskjell...sikkert fordi han fikk så lite[:D] tenkte vi måtte ta det litt rolig i starten, magene er jo så små enda, er de ikke? Blander i fruktpure vi[:)] det har han fått på dagtid noen dager på rad nå, og han EEELSKER det! Må fylle opp magen litt, tror ikke han blir mett av mm, orker ikke amme så mye at jeg blir sår igjen! Dessuten er han jo snart 4 mnd[:)]

Jepp, og han sover vesentlig bedre og er mer fornøyd på kvelden [:)]

Siden jeg fullammer skal jeg vente til han er 6 måneder om han ikke trenger før[:)] Han skal få smake noen ganger før det da[:)]

Vi skal begynne om ca 2 uker, etter anbefaling fra helsesøster ;o)

Jenta mi har ikke fylt 3 mnd enda, men jeg tenker å bare amme så lenge hun er fornøyd med det. Jeg fikk kun MM til jeg var 1 år gammel.

Eldstejenten vår slet med undervekt og sov veldig dårlig på natten. Hun la ikke på seg mer og sov enda dårligere da vi begynte med grøt. "Magebarn" sliter ofte mer etter de begynner med grøt enn før.

ja, her har vi gitt grøt en liten stund, han elsker det, er mer fornøyd, magen fungerer bedre og han sover bedre :D

ORIGINAL: Usynlig

Vi skal begynne om ca 2 uker, etter anbefaling fra helsesøster ;o)

Samme her, da er vesla vår 4 mnd og vi ble også anbefalt av HS

Her er det full pupp enda og det håper jeg det blir ihværtfall noen mnd til.Skal vente til hun er fire mnd å introdusere litt forskjellig matsorter.Begynner med tynn grøt tenker jeg og så litt fruktmos i første omgang så får vi se[:D]

Back
Topp